retail
Aktualno

Slovenski trgovci pripravljeni na »zimo«

V tokratni temi tedna smo se posvetili maloprodaji. Čeprav je na obzorju novi »lockdown«, so slovenski trgovci mirni. Okrepljeni s spoznanji iz prvega vala pandemije koronavirusa prilagajajo tudi svoje oglaševalske aktivnosti.

V prvem prispevku smo pisali o »pretresih« v panogi maloprodaje, ki jih je povzročila pandemija koronavirusa. Vendar pa je o pretresih oziroma spremembah »čez noč« mogoče govoriti le v kontekstu, da so bile te spremembe dejansko v teku že nekaj časa. Pandemija jih je le zelo pospešila. Kot ugotavlja tudi futurist Brian Solis, govorec na včerajšnjem predavanju v organizaciji MM-a, je ključ do preživetja (ali pa zmage, kar vam je ljubše) dejavnik, ki je v pogonu že vrsto let. Tako je, govora je o digitalizaciji in razumevanju digitalno ozaveščenih in veščih potrošnikov. Poti nazaj v »normalno« ni več; zaprtje trgovin in nakupovalnih središč očitno (p)ostaja ustaljen pojav.

Tega se zavedajo tudi slovenski trgovci. Zaprtje trgovin ob nedeljah in morebitno zaostrovanje varnostnih ukrepov v povezavi s pandemijo koronavirusa  zanje pomeni kvečjemu preusmeritev oglaševalskih sredstev. To pa je odlična novica za slovenske medije in agencije. Trgovci so namreč največji oglaševalci v Sloveniji. Ob tem je ključno poudariti še dejstvo, da nimajo le največjih oglaševalskih proračunov, temveč so ti v nepredvidljivem »koronaletu« deležni tudi najmanjših nihanj. Ne nazadnje je trgovina ena od tistih panog, ki se je po začetnem šoku (beri: prvem valu koronavirusa) najhitreje pobrala. Tudi oglaševalsko, kar je seveda dobro.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji