Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornici sta tokrat Lina Pilih, strateška svetovalka za digitalne medije, Media Publikum, in Nataša Jeza Kotnik, vodja marketinga, Turistična agencija Sonček

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

NJK: Samsung.

LP: Apple.

Prosecco ali rosé?

NJK: Rosé, ker je bolj seksi.

LP: Rosé, Batičev rosé.

Cubo ali As?

NJK: Kvartopirski maraton kanaste doma s prijatelji.

LP: Cubo.

Kindle ali tiskana knjiga?

NJK: Tisk, definitivno.

LP: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

NJK: Knjiga, spletni tečaji.

LP: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

NJK: Nazadnje pred sedmimi leti.

LP: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

NJK: Kot naročnik poslušam kakšnih 12 radijskih postaj.

LP: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

NJK: Oboje, a raje v živo.

LP: Zagotovo konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NJK: Še danes mi ljudje zapojejo naš oglas iz leta 2021, ko smo stopili skupaj, ogroženi v obdobju covida-19 (turizem in glasbeniki): Alo!stari »Nea vem kam«.

LP: Apple, iPhone.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NJK: »Navijamo za počitnice« – navijaška kampanja, pod katero se je podpisal Igor Bračič.

LP: Za tisto, pri kateri sem bila zraven, bi rekla kampanja za novi Clio »Ista ljubezen, nova energija« (zagotovo vam je poleg očesa ostal tudi v ušesu z glasbo iz oglasa Oh L’Amour), sicer pa mislim, da je v zadnjem letu največ oglasnega pompa naredil film Barbie. 

Oglas, ki mi pride na pamet:

NJK: Sodelovanje z vročimi Joker out in sladki, mega profesionalni Bojan Cvjetićanin.

LP: Aktualni oglas za 50 let Poli »Bila sem zraven«.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NJK: Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

LP: Spotify, Snickers, Audi.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #514.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji