Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornici sta tokrat Lina Pilih, strateška svetovalka za digitalne medije, Media Publikum, in Nataša Jeza Kotnik, vodja marketinga, Turistična agencija Sonček

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

NJK: Samsung.

LP: Apple.

Prosecco ali rosé?

NJK: Rosé, ker je bolj seksi.

LP: Rosé, Batičev rosé.

Cubo ali As?

NJK: Kvartopirski maraton kanaste doma s prijatelji.

LP: Cubo.

Kindle ali tiskana knjiga?

NJK: Tisk, definitivno.

LP: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

NJK: Knjiga, spletni tečaji.

LP: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

NJK: Nazadnje pred sedmimi leti.

LP: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

NJK: Kot naročnik poslušam kakšnih 12 radijskih postaj.

LP: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

NJK: Oboje, a raje v živo.

LP: Zagotovo konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NJK: Še danes mi ljudje zapojejo naš oglas iz leta 2021, ko smo stopili skupaj, ogroženi v obdobju covida-19 (turizem in glasbeniki): Alo!stari »Nea vem kam«.

LP: Apple, iPhone.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NJK: »Navijamo za počitnice« – navijaška kampanja, pod katero se je podpisal Igor Bračič.

LP: Za tisto, pri kateri sem bila zraven, bi rekla kampanja za novi Clio »Ista ljubezen, nova energija« (zagotovo vam je poleg očesa ostal tudi v ušesu z glasbo iz oglasa Oh L’Amour), sicer pa mislim, da je v zadnjem letu največ oglasnega pompa naredil film Barbie. 

Oglas, ki mi pride na pamet:

NJK: Sodelovanje z vročimi Joker out in sladki, mega profesionalni Bojan Cvjetićanin.

LP: Aktualni oglas za 50 let Poli »Bila sem zraven«.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NJK: Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

LP: Spotify, Snickers, Audi.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #514.

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji