Cockta
Opaženo

Iz česa je tvoje mesto?

Cockta slavi avtentičnost, letos pa poudarja tudi lokalen uvid in relevantnost Cockte v našem prostoru.

Kratek opis akcije: Osnovni cilj komunikacije je poglobitev odnosa med uporabniki in Cockto z izpostavitvijo edinstvene mešanice sestavin pijače in edinstvenih lastnosti posameznikov. Sporočilo »Iz česa si ti« v drugem letu komunikacije nadgrajujejo in poglabljajo v »Iz česa je tvoje mesto«, kar poudarja lokalen uvid in relevantnost Cockte v tem prostoru.

Kampanja cilja na sodobne prebivalce mest različnih starosti, ozadij in življenjskih slogov, ki iščejo edinstvenost in avtentičnost v svojem izražanju. Poseben poudarek je na mladih odraslih, ki cenijo kreativnost in kulturo svojega mesta. Komunikacija v ospredje postavi avtentične  posameznike iz Beograda, Sarajeva, Ljubljane in Zagreba, ki živijo vrednote Cockte in pripovedujejo zgodbo svojega mesta.

»Videoposnetki slavijo avtentičnost mestnih duš in njihovih zgodb ter jih prepletajo s Cockto, ki simbolizira edinstvenost. Z zanimivimi, avtentičnimi junaki mest raziskujemo živahne ulice, skrite kotičke in mestne kulture, ki so prizorišča uživanja Cockte, s čimer poudarimo povezavo med edinstvenimi sestavinami Cockte in edinstvenimi lastnostmi vsakega mesta,« pravijo snovalci akcije.

Kampanja na neposreden, a poetičen način prikaže, kako mesto ustvarjajo njegovi ljudje s svojo energijo in značajem. »Skozi zgodbe gledalcem pokažemo, da Cockta ni zgolj pijača, ampak del njihovega izražanja in osebnosti, kar spodbuja k razmisleku o lastni identiteti in povezanosti z mestom, v katerem živijo. Cockta tako postane simbol mestne avtentičnosti in individualnosti, ki spodbuja vsakogar, da razmisli, iz česa je narejeno njegovo mesto in on/a sam/a,« izvemo.

V naslednji fazi kampanje obraze in zgodbe ljudi mesta predstavljajo še bolj poglobljeno, sočasno pa se dogaja tudi aktivacija uporabnikov, ki jih vabijo, da pokažejo zgodbe svojega mesta, ki navdihuje njihovo avtentičnost.

cockta4

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalni oglasi, spletna stran

Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković in Svetlana Babič

Vodja projekta v agenciji: Špela Linec

Mlajša vodja projekta v agenciji: Blažka Klarič

Kreativna direktorica: Milena Jakovljević

Tekstopiske: Milena Jakovljević, Špela Linec, Bruna Stefanović, Jovana Takac in Ivona Repše

Uredniki družbenih omrežij: Bruna Stefanović, Jovana Takac, Milena Jakovljevič in Žiga Kuhel

Umetniški direktor: Marko Klemen

Oblikovalki: Lučka Fabijan in Špela Linec

Fotografa: Andrej Srebrnjak in Milena Jakovljević

Režiser in direktor fotografije: Andrej Srebrnjak

Montaža: Andrej Srebrnjak, Blaž Hojžar in Gašper Simonič

Oblikovanje zvoka: Andrej Supančič

Medijska agencija: PMG

Protagonisti: Zala Djuric, Alisa Čajić, Vid Juračić in Miloš Simić – Rouzi

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji