MM-ova akcija 2020: Slovensko občinstvo je izbralo »Reditude zastopniki«
MM-ova akcija leta po izboru slovenskega občinstva je »Reditude zastopniki« oglaševalca Generali. Njihovo kampanjo je všečkalo 1994 ljudi, delilo pa 290 uporabnikov.
Skupaj je vsako leto bolj popularno glasovanje doseglo skoraj 115 tisoč ljudi, kar je za 300 odstotkov več kot na začetku leta 2020. Pri MM-u smo z navdušenjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več kot tisočkrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi. V olimpijskem duhu bi lahko rekli, da so zmagale vse kampanje, o katerih se je glasovalo, saj je glasovanje pokazalo, da ljudje navijajo za svoje favorite in da jim za oglase in blagovne znamke ni vseeno.
O zmagovalni akciji
Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo ustvarila oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja strokovnost in prijaznost svojih zastopnikov. Z akcijo so predstavili novo komunikacijsko platformo, ki bo odslej povezovala blagovno znamko Generali po celem svetu – seveda z upoštevanjem lokalnih prednosti.
Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje izpostavitve
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Direktorica projekta: Tea Rojec
Vodja projekta: Eva Gradišar
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalec: Lenart Slabe
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec
Asistentka produkcije: Katra Petriček
Fotografa: Primož Bregar in Vid Rotar
Režiser: Mark Pirc
Produkcijska hiša: Studio 7
Čas trajanja akcije: oktober - november 2020
Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 196-ih oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2020 objavljene v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Bralci in sledilci MM-a ste lahko na naši strani na Facebooku med 18. in 20. januarjem 2020 glasovali za svojega favorita.