generali
Aktualno

MM-ova akcija 2020: Slovensko občinstvo je izbralo »Reditude zastopniki«

MM-ova akcija leta po izboru slovenskega občinstva je »Reditude zastopniki« oglaševalca Generali. Njihovo kampanjo je všečkalo 1994 ljudi, delilo pa 290 uporabnikov.

Skupaj je vsako leto bolj popularno glasovanje doseglo skoraj 115 tisoč ljudi, kar je za 300 odstotkov več kot na začetku leta 2020. Pri MM-u smo z navdušenjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več kot tisočkrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi. V olimpijskem duhu bi lahko rekli, da so zmagale vse kampanje, o katerih se je glasovalo, saj je glasovanje pokazalo, da ljudje navijajo za svoje favorite in da jim za oglase in blagovne znamke ni vseeno. 

O zmagovalni akciji

Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo ustvarila oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja strokovnost in prijaznost svojih zastopnikov. Z akcijo so predstavili novo komunikacijsko platformo, ki bo odslej povezovala blagovno znamko Generali po celem svetu – seveda z upoštevanjem lokalnih prednosti.

Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje izpostavitve

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica projekta: Tea Rojec

Vodja projekta: Eva Gradišar

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec

Asistentka produkcije: Katra Petriček

Fotografa: Primož Bregar in Vid Rotar

Režiser: Mark Pirc

Produkcijska hiša: Studio 7

Čas trajanja akcije: oktober - november 2020

generaligenerali

Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 196-ih oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2020 objavljene v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Bralci in sledilci MM-a ste lahko na naši strani na Facebooku med 18. in 20. januarjem 2020 glasovali za svojega favorita.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji