zEMANTA REDORBIT
Aktualno

Med najboljšimi slovenskimi zaposlovalci tudi Zemanta in Red Orbit

Med dobitniki priznanj za najboljšega zaposlovalca leta 2019 sta tudi predstavnika (digitalne) marketinške panoge, in sicer Zemanta v kategoriji srednje velikih podjetij, v kategoriji malih podjetij pa Red Orbit.

Kot so povedali v medijski družbi Dnevnik, ki najboljše zaposlovalce nagrajuje pod okriljem projekta Zlata nit, so se prejemniki priznanj strinjali, da je v teh zahtevnih časih to ena od dobrodošlih pozitivnih novic, zato je smiselno, da zmagovalce kljub morebitnim pomislekom vendarle razglasijo.

Najboljši zaposlovalec med velikimi podjetji je družba GEN-I, za katero je strokovna komisija zapisala, da »prakse vodenja in razvoja ljudi postavljajo GEN-I na zemljevid sodobnih, inovativnih, agilnih podjetij«. Med srednje velikimi podjetji je zmagovalec Zemanta, med malimi pa digitalna agencija Red Orbit. Priznanje zlata praksa, namenjenim nagrajevanju pristopom, usmerjenim v organizacijske preskoke in kolektivni napredek, je dobila PivovarnaLaško Union.

Zemanta: biti v svetovnem vrhu

»Dinamično rastoča Zemanta si zastavlja ambiciozen cilj: biti v svetovnem vrhu tega, kar počnejo, na pravi način,« je komisija napisala v obrazložitvi, Po njihovih besedah podjetje odlikujejo neformalnost, sproščeni odnosi med sodelavci raznolikih kultur, fleksibilnost pri izbiri delovnega časa, bogat izobraževalni program ter dobro in redno plačilo za dobro opravljeno delo. »Da je organizacijska kultura močna in vzvod zavzetosti, potrjuje dejstvo, da jih ni zamajal niti kompleksen proces združitve z njihovim največjim konkurentom leto dni nazaj. Vodstvo se zaveda pomena komunikacije in vključenosti zaposlenih, pri čemer imajo odprt odnos in svojevrsten kazalnik uspeha tudi za sodelavce, ki odidejo,« še piše v utemeljitvi.

V zadnjih treh letih so v Zemanti potrojili število zaposlenih, in sicerz 20 na več kot 60. Zaradi česa so posebni? »Osnovna kultura v modernih IT podjetjih je relativno podobna – fleksibilen delovni čas, sproščeni odnosi med sodelavci, brez posebnih pravil oblačenja in manj formalen, nekoliko bolj sploščen sistem sprejemanja odločitev. Morda omenimo še kulturno raznolikost,« pojasnjujesoustanovitelj podjetja Andraž Tori. Intervju z njim, kjer so razpravljali tudi o združitvi z Outbrainom in širitvi, si lahko preberete tukaj.

 Red Orbitzgled podjetjem, večjim od njih

»Digitalna marketinška agencija Red Orbit se po velikosti umešča med mala podjetja, a po načinu delovanja predstavlja zgled tudi podjetjem, večjim od sebe,« je zapisala strokovna komisija. Dodajajo, da je v podjetju moč prepoznati elemente sproščene in odprte organizacijske kulture, oplemenitene z inovativnostjo. »Na sestanku za izboljšave v podjetju so, na primer, prisotni vsi zaposleni, razen direktorjev. Uvedeno imajo redno in dosledno povratno komunikacijo, opolnomočenje in sposobnost prevzemanja odgovornosti gradijo z imenovanjem ´direktno odgovornega posameznika´. Pozorni so na raznolikost. Da sta v podjetju vrednoti tudi zdravje in ravnovesje, priča podatek, da se delo v podjetju zaključuje ob 16. uri.«

Andraž Štalec, direktor Red Orbita, poudarja, da morajo posamezniki razumeti smisel svojega dela in videti svoj razvoj v podjetju. Veliko vlagajo v izobraževanja ekipe in na kreativne načine vnašajo novosti v delovni dan. Ob tem izpostavlja še, davsak zaposleni razume dodano vrednost svojega dela in upošteva način zdravega in trajnostnega finančnega poslovanja. Agencija Red Orbit je tudi organizator regijske konference o digitalnem marketingu inOrbit, ki pa je za razliko od drugih organizatorjev niso prestavili, temveč so jo v celoti prenašali preko spleta.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji