• Facebook
  • Twitter
  • RSS

29. SOF in Effie dan prestavljena, inOrbit bodo prenašali preko spleta

Nevarnost koronavirusa in z njo povezani varnostni ukrepi, predvsem prepoved prireditev v zaprtih prostorih za več kot 100 obiskovalcev, niso prizanesli niti prihajajočim marketinškim dogodkom.

Foto: Žiga Intihar

SOF in 1. Effie dan bosta dobila nove datume

»29. Slovenski oglaševalski festival bo (izvorno bi moral biti 2. in 3. aprila 2020, op. p.), ampak je upoštevajoč vladne ukrepe in zaradi varnosti udeležencev prestavljen na september. Lokacija ostaja Portorož; v kratkem razkrijemo vse podrobnosti,« so nam sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice. Včeraj so napovedali tudi odložitev 1. Effie dneva, ki bi moral biti 11. marca 2020.

inOrbit bo na voljo v spletni različici

Regionalna konferenca o digitalnem marketingu inOrbit bi se morala odvijati med 19. in 20. marcem 2020 v Portorožu. Organizatorji se niso odločili za odpoved dogodka, temveč za prenos predavanj preko spleta. »Tako bo lahko vsakdo, ne glede na lokacijo, zdravje, ukrepe vlade in podjetja, prisostvoval dogodku. S to odločitvijo kažemo odgovornost do skupnosti in skrb za zdravje in varnost udeležencev, govorcev, partnerjev in zaposlenih,« so organizatorji zapisali v sporočilu za javnost. V Ljubljani in Londonu (v Londonu zato, ker velik delež udeležencev inOrbita prihaja iz Velike Britanije) pa bodo v prihajajočih tednih/mesecih izvedli konferenci manjšega obsega.

»Mislim, da je to, kar smo naredili organizatorji slovenskih marketinških konferenc, edini pravi način. Vsi skupaj nosimo veliko odgovornost in mislim, da moramo biti zgled tudi drugim. Prav je, da najprej pomislimo na zdravje udeležencev, predavateljev in organizatorjev. Organizirati dogodek v takšnih razmerah bi bilo popolnoma neodgovorno. Na drugi strani pa nikakor ne smemo obupati nad izobraževanjem. Če ustavimo ta del, ustavimo celoten napredek in škoda bo na koncu še večja. Življenje mora teči naprej in tehnologija nam omogoča, da lahko tudi v situacijah, kot smo ji priča, preprosto dostopamo do znanja, informacij in izobraževalnih vsebin,« je v komentarju na Facebooku zapisal Andraž Štalec, direktor agencije Red Orbit in organizator inOrbita.

Dani komunikacija bodo oktobra

Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija bi se pod sloganom »Love advertising. Fuck advertising.« moral odvijati v istem času kot SOF, organizatorji pa so ga prestavili na termin med 29. in 31. oktobrom 2020. Spremembo so oznanili s priredbo slogana »Fuck Spring. Love Autumn.« »Odloženo zadovoljstvo je še večje zadovoljstvo,« so se še pošalili iz nesrečnega spleta okoliščin.

Posodobitev: Organizatorji so prestavili tudi 18. regionalno konferenco o odnosih z javnostmi PRO.PR, ki bi morala biti med 18. in 21. marcem 2020 v Termah Olimia. Novi datum dogodka je 9.–12. september 2020, lokacija pa ostaja ista.