riko slo
Aktualno

Hiša P. A. T. H. S prav za slovenski trg

Podjetje Riko nadaljuje dolgoletno sodelovanje s francoskim oblikovalcem Philippom Starckom, njihova tipska hiša P. A. T. H. S pa je od zdaj na voljo tudi na našem trgu.

Hiše P. A. T. H. by Starck with Riko (ang. Prefabricated Accessible Technological Homes oz. dostopne montažne tehnološke hiše) so svetu predstavili leta 2014. Osnovna ideja je bila povezati najnovejše trende s področja gradbeništva in bivanjsko ugodje za stanovalce. »V podjetju Riko smo združili svoje najnaprednejše inženirsko znanje in najsodobnejšo tehnologijo prefabrikacije z namenom ustvarjanja sodobne bivanjske rešitve, ki ustreza vsem, ki cenijo etiko in estetiko v bivanjski kulturi,« pravi Janez Škrabec, direktor podjetja Riko. Philipe Starck pa pravi, da hiše predstavljajo trajnostno in inteligentno rešitev, ki bo tudi v prihodnosti uspešno kljubovala vsem ekološkim in energetskim izzivom.

Za slovensko tržišče in z mislijo na tukajšnja bivanjska pričakovanja zasnovala so zdaj razvili tipsko hišo P. A. T. H. S, dvonadstropno, energetsko učinkovito montažno leseno hišo z moderno interpretacijo klasične dvokapnice in tlorisom v dveh izbirnih različicah. »Njene odlike, kot so inteligentna zasnova, tehnološko izpopolnjen konstrukcijski sistem, okolju prijazni gradbeni materiali in raba obnovljivih virov energije, zaokrožujejo tudi izbrane tehnološke rešitve, ki prispevajo k bivalnemu udobju in varujejo okolje predvsem pri ogrevanju ter prezračevanju hiše,« dodaja Katarina Kumelj, koordinatorka projekta P. A. T. H. by Starck with Riko.

riko slo

Philippe Starck je za slovenski trg zasnoval elegantno zunanjo podobo z aplikacijo prezračevane fasade iz aluminijastih panelov, ki so vizualno skladni z barvano aluminijasto strešno kritino. Streha je sodobna interpretacija klasične dvokapnice brez napuščev in s skritimi ogrevanimi žlebovi.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji