FU
Aktualno

Fuckup Nights Ljubljana ali zgodbe o poslovnih neuspehih

Kadar spremljamo uspešne poslovne zgodbe, pogosto slišimo samo to, kako je nekomu uspelo, redko pa pomislimo, da se v ozadju vedno skrivajo tudi manj prijetni trenutki. Te bodo sogovorniki delili na dogodkih Fuckup Nights Ljubljana.

Fuckup Nights je globalno gibanje in serija tovrstnih dogodkov, ki se odvijajo po vsem svetu v več kot 215 mestih v 62 državah. Idejo je v Slovenijo pripeljal Matjaž Kljajič, ki 29. marca v Hotelu ONE66 prireja prvi večer, na katerem bodo svojo zgodbo o neuspehu delili Boško Praštalo, direktor podjetja Sellution, Dejan Krivec, specialist za digitalni marketing, Anja Bordon, direktorica podjetja Gaia Naturelle, in Nika Kristina Butina, soustanoviteljica in direktorica startupa Epidemic.

»Na teh dogodkih bomo iskreno delili svoje »fuckup« zgodbe, faile, napake in neuspehe, kako smo zaj***** podjetje, produkt, kampanjo, kariero, odnose, življenje ... Predvsem je ideja dogodkov, da naslovimo strah pred napakami in neuspehom. Ta je velikokrat naša bergla, ki nas hromi, da ne poskusimo česa novega. Da se naučimo pravočasno opustiti nek projekt in sprejmemo, da pač ni šlo, brez strahu pred lastnim porazom in tem, kako bo to komentirala okolica,« pravi Matjaž Kljajič, pobudnik in vodja Fuckup Nights Ljubljana. Dodaja, da je ključno predvsem to, da se učimo na napakah drugih in jih ne ponavljamo, če se jim je mogoče izogniti. In da se pred tem ne skrivamo in jih tajimo, ker so padci nujen in neizogiben del uspeha in gre vsak čez to.

»Želimo ustvariti varno okolje za iskreno deljenje zgodb, ki niso doživele srečnega konca, o katerih ne beremo v poslovnih avtobiografskih uspešnicah in jih ne pogosto vidimo v LinkedIn objavah. So pa avtentične. Tako lahko pripomoremo k razbijanju stigme, kako kot družba dojemamo in se soočamo z napakami in neuspehi, ki so neizogiben del uspeha, rasti in na sploh življenja. Niso pa vedno prijetne in za njimi stojijo ljudje, ki včasih skupaj s svojim poslom padejo v spirale negotovosti in sramu, v katerih se počutijo sami. Ker nismo navajeni o tem govoriti. In iz tega se lahko vsi veliko naučimo,« je za MM še povedal Kljajić.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji