tus zrnec
Opaženo

Praznujemo vse najboljše

V Tušu letos praznujejo 30-letnico od odprtja njihove prve trgovine, zato je agencija Yin + Young zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja praznovanje vsega najboljšega.

Kratek opis akcije: Pri Tušu se ljudje radi povezujemo in srečujemo. Spoštujemo domače. Občudujemo, kar je dobro. Radi tudi sodelujemo, nakupujemo ter seveda vedno najdemo, kar potrebujemo.V oglaševalski akciji se preko zgoraj naštetih ključnih besed srečamo z lastnostmi blagovne znamke, ki poskrbijo, da je nakupovalna izkušnja v trgovinah Tuš drugačna in unikatna. Akcija z iskreno, simpatično in celo nekoliko romantično »zgodbo o Tušu« poveže tako čustvene kot razumske prednosti, zaradi katerih potrošniki zaupajo blagovni znamki že 30 let. Na čisto običajen dan tako ne spoznamo zgolj vrednot, poslanstva ter vizije blagovne znamke, temveč tudi sožitje pridelovalcev, dobaviteljev, zaposlenih in kupcev največjega slovenskega trgovca.

Ker pa se vsak nov dan začne z novim jutrom, akcijo spremlja danes že zimzelena skladba Vlada Kreslina, kar je še en dokaz več, da pri Tušu resnično praznujejo vse najboljše.

tus1

tus2

tus3

tus4

tuš

tuš2

tuš3

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, radijski oglasi, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti

Predstavniki naročnika: Danijela Lakičevič, Matija Vedenik, Katjuša Šolar in Anja Marjetič

Strateški direktor in vodja projekta v agenciji: Marin Bulog

Kreativni direktor in scenarist: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Sara Vodopivec

Grafična oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Ilustrator: Luka Ritonja

Produkcijska hiša: Perfo

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Vladan G. Janković

Fotograf: Matjaž Očko

Postprodukcija: Ratata Studio, Teleking in Studio Ritem

Zvočna obdelava: Matjaž Moraus Zdešar in Studio Ritem

Glasba: Vlado Kreslin - Tvoje jutro

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: maj – junij 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji