frupi
Opaženo

Okusi Frupi svet nostalgije

Frupi je po uspešni prenovi blagovne znamke in pomladni oglaševalski akciji bližje mladim. Za to so poskrbeli v AV studiu, na spletnem mestu frupisvet.si, pa se lahko prepričate, da je kul biti »oldskul«.

Kratek opis akcije: »Kako znamki s skoraj 60-letno zgodovino dati nov zagon? S pomočjo pomladne »rebranding« oglaševalske akcije, ki obuja nostalgijo pri starejši ciljni skupini in približa blagovno znamko Frupi mladim,« pravijo v AV studiu.

Prva faza akcije preko digitalnih medijev in zunanjega oglaševanja z oglasnimi veleplakati ter interaktivnimi plakati v svetlobnih vitrinah, predstavlja Frupi svet s svežimi obrazi in sporočili z nostalgičnim pridihom ter osveženim pozicijskih sloganom: »Frupi svet. Zmešaj ga.« Komunikacijski materiali vabijo k obisku novega spletnega mesta frupisvet.si, kjer lahko obiskovalci odkrivajo nostalgične trenutke, sadno-zeliščne Frupi okuse in slastne recepte. 

Nostalgijo po starih časih, ko je bilo Frupi sirup mogoče naročiti celo v slovenskih gostilnah, je obudil tudi Frupi kozarček za doziranje – »Frupi merca« – ki so jo udeleženci Frupi degustacij in kupci Frupi sirupov v trgovinah Interspar prejeli v dar v juniju.

frupi1

frupi2

frupi3

Predstavnice naročnika: Mira Močnik, Tina Senica in Janja Smrečnik

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Emina Mešić

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Nace Dolenc

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Urh Kočevar

Foto: Nik Jarh

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji