z
Aktualno

Kdo bo ocenjeval medijske projekte na SEMPL-u?

Predsednici žirije za nagrade Sempler Nermina Mašala Kelić se bo pri ocenjevanju prijavljenih medijskih projektov pridružilo devet medijskih in marketinških strokovnjakov iz regije.

Projekte v tekmovanju za nagrade Sempler, ki jih bodo podelili na konferenci SEMPL, bo ocenjevala 10-članska žirija, ki jo bo vodila Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorica medijske agencije UM Sarajevo.

Kaj pomeni dobra medijska strategija?

V nedavnem intervjuju, ki ga boste lahko prebrali v novi izdaji tiskanega MM-a (#515); ta izide 30. aprila, je Nermina Mašala Kelić izjavila, da je temelj uspešnih kampanj prava kombinacija podatkov in kreativnosti. »Začne se z določitvijo pravih ciljev, ustreznih kazalnikov uspešnosti, KPI-jev, ter določitvijo komunikacijskih kanalov. Akcije, ki so kreativno zelo zanimive, a zgrešene pri naslavljanju zastavljenih ciljev, ne uspejo. Glavno sporočilo kampanje mora prav tako biti v skladu z vrednotami blagovne znamke, s čimer prispeva k izgradnji njene identitete.« Mašala Kelić bo pri žiriranju prav tako pozorna na narativo zgodbe, s katero se mora občinstvo poistovetiti na osebni ravni in ob njej začutiti čustva, ki jim bodo še dolgo ostala v spominu. Sama meni, da medijsko načrtovanje ni več privlačna panoga, kot je bila pred 15 ali več leti, zato si v prihodnje želi več skupnega dela in sodelovanja, da bi se stanje v medijski industriji na splošno izboljšalo.

Kdo so preostali člani žirije?

Izvršni direktorici medijske agencije UM Sarajevo se bodo pri ocenjevanju del pridružili Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey v podjetju P Automobil Import, Sanja Garaj Miloš, vodja korporativnega trženja v Skupini Podravka iz Hrvaške, Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke v Atlantic Grupi, Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus, Mair Oruc, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo, Barbara Pagon, medijska direktorica v agenciji Futura DDB, Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercatorju, Dragana Todorović, vodja oddelka za medijsko in prodajno trženje v družbi A1 Srbija, in Tamma Žbontar, medijska direktorica v agenciji Pristop media.

Konferenca SEMPL bo potekala 14. in 15. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji