Irena Kolenc Janović.
Aktualno

Sprememba v oddelku za odnose z avtorji in javnostmi Mladinske knjige

Mladinski knjigi se je na mestu vodje odnosov z avtorji in javnostmi pridružila Irena Kolenc Janović.

Kot pravijo na Mladinski knjigi, bo z bogatimi izkušnjami na področju komuniciranja, načrtovanja in izvajanja korporativnih komunikacijskih strategij ter upravljanja internega in eksternega komuniciranja, vodila komunikacijske aktivnosti družbe, skrbela za odnose z avtorji ter ugled Mladinske knjige v javnosti. Irena Kolenc Janović je bogate izkušnje pridobila kot vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi nekdanje družbe Delo Revije in vodja marketinga in odnosov z javnostmi medijske hiše Media24. V zadnjem obdobju je delovala na področju korporativnega komuniciranja v družbi SIJ Acroni, največji družbi Skupine SIJ. Poleg izkušenj na področju komuniciranja ima tudi izkušnje tudi z uredniškim in novinarskim delom iz RTV Slovenija.

»Iskreno se veselim novih izzivov in se z vsem spoštovanjem do preteklega dela pridružujem ekipi Mladinske knjige, ki je v skoraj osemdesetih letih svojega obstoja s kakovostnimi vsebinami močno zaznamovala generacije bralcev, v zadnjem obdobju pa se je skladno z razvojno strategijo Modra z odločnimi koraki približala sodobnim bralcem in uporabnikom z okrepljenim razvojem na področju digitalizacije,« pravi.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji