maxim
Opaženo

Maxim. Tvoj edinstven užitek.

V Ljubljanskih mlekarnah so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarili oglaševalsko kampanjo za blagovno znamko sladoledov Maxim Premium.

Kratek opis akcije: Glavni cilj kampanje je bil ljudi spodbuditi k odkrivanju njihovega edinstvenega užitka, ki ga prinašajo sladoledi Maxim Premium. »Tudi bralci Marketing magazina se lahko pustite zapeljati pristnim okusom sladoledov iz svežega mleka in smetane, ki v družbi praženih mandljev, slastne čokolade, božanske karamele ter bogate burbonske vanilje poskrbijo za pravo poletno razvajanje brbončic,« sporočajo iz agencije.

Dodajajo, da s sladoledi Maxim Premium lahko ne glede na količino dela, spremenljive vremenske razmere, gneče na mejnih prehodih ali pokvarjenih klimatskih napravah potopite v svet edinstvenega užitka.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Medijska agencija: Zenith Optimedia

Predstavnici naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Nina Melink

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalka: Nina Zadravec

Režiser: Jure Dostal

DOP: Miloš Srdić

Fotograf: Ivan Bliznetsov

Produkcijska hiša: Perfo

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji