mercator mali sef
Opaženo

Mali šef Slovenije

Mercatorjev projekt Mali šef se v teh dneh vrača na male zaslone z drugo sezono televizijske oddaje. Spremljajočo oglaševalsko akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: »Kdor s srcem kuha, najboljšo druščino zakuha,« pred drugo sezono Malega šefa pravijo v Mercatorju. V seriji oddaj bodo lahko mladi junaki pokazali svoj kuharski talent, spretnost in zvrhano žlico kreativnosti. Hkrati pa nam bodo pokazali, kako lahko kuharski talent uporabimo za veliko več kot zgolj pripravo slastnih jedi. Mali šefi namreč tekmujejo za svoje šole in zmage delijo s sošolci in prijatelji. Letos je Mercator k sodelovanju pritegnil tudi ostale šole, ki bodo na Instagramu navdihovale s svojimi kuharskimi mojstrovinami. Tako postaja druščina Malega šefa vsako leto bolj pisana.

»Najbolje kuhamo, kadar želimo razveseliti bližnje, zato me še posebej veseli, da smo z oddajo uspeli povezati mlade talente, njihove šole in naše kupce iz celotne Slovenije ter skupaj zakuhali nekaj resnično enkratnega,« je novo sezono Malega šefa pospremil predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić.

Drugo sezono Malega šefa spremlja oglaševalska akcija s televizijskim oglasom, tiskanimi plakati in oglasi, radijskimi oglasi, aktivacijo na Instagramu in komunikacijo na digitalnih kanalih.

 

Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanje oglaševanje, posebni formati v tiskanih medijih in klasični tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Agencija: Herman & partnerji

Vodji projekta v agencijiAndreja Veršič in Nina Piskar

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Milko Pečanić

Fotograf/ilustrator: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Pristop media

Trajanje akcije: od 4. 3. do 10. 5. 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji