celeia ravnovesje
Opaženo

LCA v novi podobi in v ravnovesju

Jogurti in napitki LCA imajo novo grafično podobo in prenovljeno embalažo ter kreativno komunikacijo, ki življenje postavlja v ravnovesje. Za celotno prenovo blagovne znamke stoji agencija AV studio.

Kratek opis akcije: »V hitrem tempu življenja se ravnovesje dostikrat poruši. Takrat se človek fizično in psihično počuti izven ravnovesja in zdi se, da se je svet nagnil v neželeno smer. Z jogurti in napitki LCA iz najboljšega mleka slovenskih kmetij ostajamo v ravnovesju, tako v telesu kot v življenju,« pravijo v Zelenih dolinah. Prav zato je ravnovesje osrednja kreativna ideja, ki so jo v agenciji AV studio na zabaven in slikovit način približali splošni javnosti z g. Ravnovesjem, smučarskih skakalcem Žigo Jelarjem.

Izdelki LCA na prodajnih policah izstopajo s prenovljeno embalažo, v komunikaciji pa nagovarjajo ljubitelje mlečnih užitkov, in sicer  v televizijskem oglasu, na velikih plakatih, v spletnih oglasih in družbenih medijih ter pomocijskih letakih v trgovinah. V (ne)ravnovesje je postavljen tudi radijski oglas, ki kreativno izkorišča levi in desni stereokanal.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje v tisku in na spletu, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih  

Predstavniki naročnika: Tomaž Arh, Jerneja Firšt, Mateja Klovar in Andreja Avberšek

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Urh Hočevar

Produkcijska hiša: Perfo produkcija

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Nik Jarh

Direktor fotografije: Igor Vuković

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji