drožnik
Opaženo

Drožnik – po okusu razuma in srca

V Žitu so razvili nov kruh z drožmi, ki so ga poimenovali Drožnik, oglaševalsko akcijo zanj pa so zasnovali v agenciji Vodik.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Žitu, njihovi kruhi že več kot šest desetletij veljajo za pojem slovenske pekarske tradicije, kakovosti in raznovrstnosti. »V skladu s sodobnimi trendi, ki jih narekuje ozaveščenost potrošnikov in stremenje k zdravemu življenjskemu slogu, smo razvili nov kruh z drožmi, ki je po raziskavi med potrošniki ocenjen kot najboljši kruh z drožmi,« pravijo. Naloga agencije Vodik je bila zasnovati nosilni motiv oglaševalske akcije, ki vizualno izpostavi značilno luknjičasto sredico kruha, obenem pa predstavi številne prednosti Drožnika glede na ostale kruhe z drožmi (npr. to, da ni kiselkast) in druge vrste kruha.

»Pri snovanju nosilnega motiva nas je navdihnilo dejstvo, da je Drožnik z vseh vidikov najboljši kruh, saj ima tako razumske kot čustvene atribute, zato zadovolji tako tiste, ki kupujejo z razumom kot tiste, ki kupujejo s srcem. Tako smo prerezan hlebec Drožnika prikazali kot dve polovici možganov – levo, racionalno, in desno, emocionalno. Ob vsaki pa, v slogu diagramskega prikaza, nanizali racionalne oz. emocionalne razloge za nakup Drožnika,« pravijo v agenciji. Drožnik se je v raziskavi med potrošniki izkazal kot najboljši kruh z drožmi, ta naslov pa so izpostavili in podkrepili z video vsebinami z odzivi potrošnikov med okušanjem Drožnika. V zgodbo so subtilno umestili prikaze kruha, podprte s komentarji potrošnikov in tako izpostavili tudi fizične atribute Drožnika.

droz1

droz2

droz3

droz4

Elementi projekta: kreativna zasnova, gradiva na prodajnih mestih, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev

Predstavnica naročnika: Erika Hozjan Šterbenc

Direktor projekta: Nino Horvat

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalec: Dragoljub Savič

Vodja projekta: Barbara Bokan

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji