mercator minute
Opaženo

Dobro pripravljeni na vsakodnevne izzive

Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo za lastno blagovno znamko prehranskih izdelkov Minute.

Kratek opis akcije: Izhodišče ideje temelji na dejstvu, da je v sodobnem, hitrem ritmu življenja dobro biti dobro pripravljen na vsakodnevne izzive, ne glede na življenjski slog. In kako naj bi bili bolje pripravljeni, ko gre za minute, kot z dobro pripravljenimi izdelki Minute?

Serija treh televizijskih oglasov je podprta s tiskanimi in digitalnimi oglasi ter pozicionira široko linijo izdelkov Minute kot kakovostno hitro alternativo prehranjevanja v celotnem dnevu, od dobrega zajtrka, odmora z dišečo kavo, opoldanskih malic in polnovrednih obrokov do večernih prigrizkov in že pripravljenih jedi za kosilo ali večerjo.

 

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Majda Vodopivec in Viktorija Radojević Mavrič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalec: Mateja Omerzel

Fotograf/ilustrator: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 3. 2. do 29. 2. 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji