maxfactor
Opaženo

»Čas je, da se ponovno odkriješ«

Kozmetična znamka Max Factor v zadnjih mesecih pozornost zbuja z oglaševalsko akcijo #ReDiscoverMe, ki jo imamo priložnost videti tudi v slovenskem medijskem prostoru.

Kratek opis akcije: Tina Fabjan, ki je že vrsto let prvi obraz Max Factorja v Sloveniji, je v njej podelila svojo zgodbo. »Čas je, draga dama, da se ponovno odkriješ,« pravi. Fabjanova, sicer vodja umetnikov ličenja Max Factor, že leta skupaj z ženskami ustvarja in odkriva lepoto ter odkriva njihov potencial. Za vse ženske, ki so na poti do sebe, je marketinška agencija Rubikon GRAL skupaj z ekipo Max Factorja ustvarila njeno video zgodbo.

Max Factor se je dolga leta osredotočal na profesionalno ličenje. V zadnji oglaševalski akciji pa se je približal ženski, ki velikokrat v ospredje postavlja druge. Tina Fabjan je skozi svojo osebno zgodbo ženske, umetnice ličenja, akademske slikarke in mame nagovorila vse ženske, naj se posvetijo sami sebi in se ponovno odkrijejo.

Akcija je sicer poleg digitalnih komunikacijskih kanalov izkoristila tudi izpostavitve na prodajnih mestih in dogodke, kjer je bila ključna oseba prav Tina Fabjan. Z odličnimi fotografijami, ki jih je posnel Tibor Golob, je Fabjanova zasijala na različnih kanalih in tako pritegnila veliko pozornosti. Kot menijo v agenciji, gre za svež korak v načinu komunikacije, ki ne uporablja obstoječih vplivnežev, ampak ustvarja in oplemeniti svoje lastne. Za piko na i je Fabjanova obdarila vse najpomembnejše vplivneže v Sloveniji s popolnoma poosebljenim darilom: šminka na darilih je namreč nosila obdarovankino ime in priimek.

 

tina fabjan

Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, tiskani oglasi, spletni oglasi, dogodki, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Simona Baš, Tina Fabjan in Nataša Klenovšek

Vodja projekta v agenciji: Andrej Sinkovič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Režiserka: Maja Šest

Fotograf: Tibor Golob

Trajanje akcije: marec in april 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji