maxfactor
Opaženo

»Čas je, da se ponovno odkriješ«

Kozmetična znamka Max Factor v zadnjih mesecih pozornost zbuja z oglaševalsko akcijo #ReDiscoverMe, ki jo imamo priložnost videti tudi v slovenskem medijskem prostoru.

Kratek opis akcije: Tina Fabjan, ki je že vrsto let prvi obraz Max Factorja v Sloveniji, je v njej podelila svojo zgodbo. »Čas je, draga dama, da se ponovno odkriješ,« pravi. Fabjanova, sicer vodja umetnikov ličenja Max Factor, že leta skupaj z ženskami ustvarja in odkriva lepoto ter odkriva njihov potencial. Za vse ženske, ki so na poti do sebe, je marketinška agencija Rubikon GRAL skupaj z ekipo Max Factorja ustvarila njeno video zgodbo.

Max Factor se je dolga leta osredotočal na profesionalno ličenje. V zadnji oglaševalski akciji pa se je približal ženski, ki velikokrat v ospredje postavlja druge. Tina Fabjan je skozi svojo osebno zgodbo ženske, umetnice ličenja, akademske slikarke in mame nagovorila vse ženske, naj se posvetijo sami sebi in se ponovno odkrijejo.

Akcija je sicer poleg digitalnih komunikacijskih kanalov izkoristila tudi izpostavitve na prodajnih mestih in dogodke, kjer je bila ključna oseba prav Tina Fabjan. Z odličnimi fotografijami, ki jih je posnel Tibor Golob, je Fabjanova zasijala na različnih kanalih in tako pritegnila veliko pozornosti. Kot menijo v agenciji, gre za svež korak v načinu komunikacije, ki ne uporablja obstoječih vplivnežev, ampak ustvarja in oplemeniti svoje lastne. Za piko na i je Fabjanova obdarila vse najpomembnejše vplivneže v Sloveniji s popolnoma poosebljenim darilom: šminka na darilih je namreč nosila obdarovankino ime in priimek.

 

tina fabjanElementi akcije: video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, tiskani oglasi, spletni oglasi, dogodki, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Simona Baš, Tina Fabjan in Nataša Klenovšek

Vodja projekta v agenciji: Andrej Sinkovič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Režiserka: Maja Šest

Fotograf: Tibor Golob

Trajanje akcije: marec in april 2019

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji