jablanovec
Kolumne

Zaposlitvena drsna vrata

To je vhod, kjer moraš skočiti iz vrste, teči po ulici, splezati čez smetnjak, stokrat udariti po vratih, odpreti okno in se pritihotapiti skozi kuhinjo. Ampak vedno obstaja pot.

Tri sekunde

Blagovna znamka ni izdelek niti storitev niti embalaža niti ime ... Blagovna znamka je zgodba. Zgodba, za katero so ljudje, ki delajo ta izdelek. Zgodba, za katero so uporabniki tega izdelka.

To ni zgodba o izdelku. To je zgodba o ljudeh.

Zgodba je ključ. Če ni zgodbe, ni sporočila, ni komunikacije. Trikrat premisli, preden se oglasiš. Še posebej danes, ko na pol omamljeno uživamo v digitalnih oblikah komunikacije. Če v treh sekundah ne poveš svoje zgodbe, si že izginil z ekranov. Če to storiš trikrat zapored, si spam.

Čas se pospešeno krči, toda svet se širi – vedno več ga je in raste z strahovito hitrostjo. To je digitalen svet. Ta svet je mnogo večji od trga, na katerem blagovna znamka nastopa s svojimi izdelki. V tem svetu se srečuje z milijoni posameznikov iz oči v oči. Ena na ena. Tukaj odloča miška. V treh sekundah.

Tudi digitalna tehnologija je samo orodje za pripovedovanje zgodb. To je speed dating z uporabnikovo pozornostjo med dvema klikoma. Je zgodbo mogoče povedati v treh sekundah?

Vse je mogoče.

Če želi blagovna znamka preživeti več kot tri sekunde, mora manj govoriti in bolj biti to, kar želi biti: nekaj, zaradi česar je naše življenje boljše. V treh sekundah je treba zadeti bistvo.

Če je uporabnik jedro našega bistva, če spoštujemo, kaj misli, kako čuti, v kaj verjame, potem je to mogoče tudi v treh sekundah.

Naša prva naloga – povedati bistvo

Hitreje ko se svet vrti, pomembneje je, da smo trdno zasidrani na svoje bistvo. To je edini način, da ti nekdo lahko zaupa. So stvari, ki jih preprosto nikoli ne boš storil. In so stvari, ki jih boš nenehno razvijal, spreminjal, posodabljal ... Toda tvoje tri sekunde so samo tvoje – izvirne in zabavne na način, ki je samo tvoj.

Na način, ki ga je mogoče prepoznati v treh sekundah – naša druga naloga

Tri sekunde niso dovolj, da bi nekaj razumeli. So pa dovolj, da nekaj začutimo. Začutimo v hipu. Čustvo je blisk, je najhitrejši komunikator, rezonira globlje in dlje od vsakega racionalega spoznanja. Tri sekunde so dovolj, da sprožimo nekaj, kar lahko hitro preraste v kaj več.

Alkimija čustev – naša tretja naloga

Če blagovna znamka uživa v lastnem smislu, če ji je poslanstvo v veselje in če svoj optimizem želi deliti z drugimi, potem so tri sekunde vedno dovolj. Ne gre za kupce, stranke, uporabnike, ne gre za ciljne skupine, ne gre za zadovoljevanje potreb ... Gre za ljudi, ki iščejo svoje radosti.

Blagovna znamka, ki uživa – naša četrta naloga

To je posel treh sekund. V treh sekundah je potrebno povedati bistvo. Bistvo, ki poveže znamko s posameznikom. Na način, ki posameznika poveže z znamko. Šele potem dobimo priložnost za četrto sekundo. V kateri moramo svoje bistvo tudi dokazati.

Naša peta naloga – začeti četrto sekundo

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji