TikiTaka
Kolumne

Obrni rutino na glavo.

V agenciji Luna TBWA so pripravili oglaševalsko akcijo za novo igro Loterije Slovenije TikiTaka, ki rutino obrača na glavo.

Dolgočasno rutino dnevnih obveznosti, urnikov in opravil je dobro vsake toliko časa presekati in jo s kančkom adrenalina obrniti popolnoma na glavo. To lahko zdaj storite z novo zabavno igro Loterije Slovenije TikiTaka, kjer lahko vsakih pet minut osvojite do 200.000 evrov z enostavnim izborom številk, igralne kombinacije in višine vplačila. Kampanja posamezne kanale izkorišča vsebinsko, da v specifični situaciji posameznika pozove, naj rutino prav zdaj obrne na glavo.


ELEMENTI AKCIJE:

televizijski oglasi, radio, tisk, zunanje oglaševanje (»megaboard«, svetlobne vitrine, »metrolighti«), spletno oglaševanje (animirane in statične spletne pasice, mobilne pasice, oglasni prevzem), oprema prodajnih mestih Loterije Slovenije, BS Petrol in Pošte Slovenije, izpostavitve v frizerskih salonih, lokalih in na mestnih avtobusih

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji