TikiTaka
Kolumne

Obrni rutino na glavo.

V agenciji Luna TBWA so pripravili oglaševalsko akcijo za novo igro Loterije Slovenije TikiTaka, ki rutino obrača na glavo.

Dolgočasno rutino dnevnih obveznosti, urnikov in opravil je dobro vsake toliko časa presekati in jo s kančkom adrenalina obrniti popolnoma na glavo. To lahko zdaj storite z novo zabavno igro Loterije Slovenije TikiTaka, kjer lahko vsakih pet minut osvojite do 200.000 evrov z enostavnim izborom številk, igralne kombinacije in višine vplačila. Kampanja posamezne kanale izkorišča vsebinsko, da v specifični situaciji posameznika pozove, naj rutino prav zdaj obrne na glavo.


ELEMENTI AKCIJE:

televizijski oglasi, radio, tisk, zunanje oglaševanje (»megaboard«, svetlobne vitrine, »metrolighti«), spletno oglaševanje (animirane in statične spletne pasice, mobilne pasice, oglasni prevzem), oprema prodajnih mestih Loterije Slovenije, BS Petrol in Pošte Slovenije, izpostavitve v frizerskih salonih, lokalih in na mestnih avtobusih

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji