višnjar medved
Dogodki

ZooMMinar: Predsodkov, povezanih z estetsko kirurgijo, je vedno manj

Na današnjem (že petem) ZooMMinarju se je Simona Kruhar Gaberšček, urednica Marketing magazina, pogovarjala z estetskima kirurgoma Neviom Medvedom in Igorjem Višnjarjem, lastnikoma estetske klinike Medved Višnjar.

Med drugim so pozornost namenili trendom v estetski kirugiji in komunikaciji s strankami v času pandemije. Sogovornika sta namreč poudarila, da so, kljub temu, da je bila v času karantene klinika pet tednov zaprta, ves čas ostajali v stiku s svojimi strankami. Ker osebni pregledi niso bili mogoči, so jim posege predstavljali preko aplikacije za tridimenzionalno simulacijo preobrazbe telesa, ves čas pa so jim bili na voljo tudi preko spletnih posvetov na aplikaciji Zoom.  

Čas samoosamitve sta Nevio Medved in Igor Višnjar izkoristila tudi za to, da sta se posvetila svojima družinama ter si nekoliko spočila, osvežili pa so tudi prostore klinike. »Takoj ko so se sprostili ukrepi, pa smo zavihali rokave in izpeljali vse obljube. Pred karanteno smo namreč imeli zelo lepe obete – z veliko strankami smo načrtovali posege, ki bi jih izpeljali v spomladanskem času oziroma še pred poletjem. Kljub temu, da smo se zaradi nepredvidene situacije znašli v manjši organizacijski stiski, smo vse uspešno izpeljali,« sta zadovoljna. V prvih tednih so izvajali predvsem operativne posege, pozneje pa tudi ambulantne in, kot pravita, so stranke komaj čakale, da se pridejo k njim »razvajat«.

Estetski posegi niso več tabu

Igor Višnjar pravi, da v današnjem času ljudje estetskih posegov ne dojemamo več kot nekakšen luksuz, ampak vedno bolj kot skrb zase. »To ni več nekaj, kar bi bilo tabuizirano ali kar bi sprožalo zgražanje. To je postala stalnica v naših življenjih, ljudje se o tem pogovarjajo in so to sprejeli. Sam gledam na takšne posege kot na skrb zase na neki drugi ravni, na katero drugače ne moremo vplivati. Tako pa lahko že z manjšo 'osvežitvijo' oziroma posegom na primeren, 'nežen' način dosežemo želeno.«

Tudi njegov kolega se strinja, da je predsodkov vedno manj – ne nazadnje zato, ker je dostopnih vedno več informacij. »Ljudje se na primer bojijo botoksa, ampak ko se pogovorimo in jim vse razložimo ter se odločijo za poseg, je mnogim žal, da se zanj niso odločili že prej. Veliko stvari, ki ljudi motijo, lahko 'izpeljemo' zelo elegantno, brez daljšega okrevanja. Tista stopnička, ki jo morajo premagati pri odločitvi za določen poseg, je bistveno manjša, kot si mnogi predstavljajo, in pogosto pomaga že samo pogovor s strokovnjakom,« je prepričan Nevio Medved.

Starši so tisti, ki gradijo samozavest mladih

Prav tako meni, da pritisk medijev na samozavest (predvsem mladih) ni nekaj novega, s čimer bi se soočali v zgolj današnjih časih Facebooka in Instagrama. »Vse to je bilo prisotno tudi prej. V moji mladosti smo brali revije, v katerih smo lahko gledali fotografije ljudi, ki smo jih občudovali. Dejstvo je, da teh vplivov ne moremo izničiti, zato so starši tisti, ki morajo otrokom pomagati zgraditi pozitivno samozavest,« je prepričan. Dodaja, da se občasno na kliniki srečujejo tudi z nerealnimi željami, a veliko ljudi že iz njunega sporočanja oziroma komuniciranja razume, da nista pravi naslov za pretiravanje. Na stranke namreč gledata kot na svoje družinske člane in nikoli ne delata posegov, za katere vesta, da bi jim škodili.

Poleg tega so trenutni trendi v estetski kirurgiji takšni, da industrija stremi k vedno manj invazivnim posegom. »V današnjem času se je tempo življenja spremenil in vse temelji na skrajšanju okrevanja ter zmanjšanju bolečine,« sta med drugim povedala.

Vrednote so tiste, ki so pomembne

Nevio Medved in Igor Višnjar sta že takoj ob ustanovitvi klinike predstavila dodelano celostno grafično podobo, ki jo je zanje delala agencija Pristop, za katero pravijo, da so se izkazali za vrhunskega sodelavca. Poleg tega sta v sodelovanju z agencijo Renderspace nadgradila spletno stran, s svojimi strankami pa komunicirata tudi na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, čeprav to ni ravno običajno za estetske kirurge. Pravita, da sta vse vsebine za spletno stran napisala sama, pri tem pa sta »gledala skozi oči« svojih strank. Na spletni strani tako ne objavljata toliko tehničnih podrobnosti, ampak boljvprašanja, ki se bralcu oziroma stranki zastavijo med branjem – o oblikah, velikosti, okrevanju, cenah ... »Stran je zastavljena zelo iskreno, predvsem pa v komuniciranju vedno poudarjava najine vrednote. Vesela sva, da sva se našla dva z zelo podobnimi vrednotami in to najine stranke opazijo in tudi cenijo,« zaključita.

 

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji