Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

draksler6

»Kruto dejstvo je, da ni kreativnost tista, ki bi prodajala…

beremmo

BereMMo: Snubiti, (lj)ubiti, biti

Božidar Abramović

Medijska akcija se začne z jasno zastavljenim ciljem

vega

»Okolje nas sili, da razmišljamo tudi o svojih prehranskih…

beremmo

BereMMo: Roboti, samodisciplina in zdrave navade

Clemens Brugger

V službi uporabnika

mm
KOMMUNICIRANJE

BereMMo: Komuniciranje, vojna in ljubezen

Aaron Ross

»Na svetu bo vladal le še večji kaos«

vercic
KOMMUNICIRANJE

30. BledCom: Narava lahko preživi brez nas, mi pa brez nje ne

Blaž Ferenc

Komuniciranje je ekipni šport

Patagonia
MMARKETING

Patagonia: »Smrtno resno si želimo rešiti naš planet«

tinder
MMARKETING

Cannes Lions 2023: Kako Tinder spreminja dojemanje o aplikacijah…

dinozavri
MMARKETING

Cannes Lions 2023: Vreme – največji vplivnež

laala
MMARKETING

Halle Berry razbija tabuje o menstruaciji in menopavzi

Maša Matavš
PROMMOCIJA

Bel in zdrav nasmeh ni naključje

sof
MMARKETING

SOF: Kako vzpostaviti kulturo kreativne odličnosti?

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji