Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

iab
DIGITALNO

»Kreativci raje delajo videoposnetke kot spletne pasice«

Maria Luiza de Lange

Ali na spletu nagovarjate resnične ljudi ali zlonamerne bote?

European Publishing Congress
MMEDIJI

Kako naj mediji preživijo – in uspevajo – v dobi umetne…

tl

»Skači visoko in se pri tem zabavaj«

z

»Umetna inteligenca bo prelomila s tradicionalnimi poslovnimi…

tadel
MMEDIJI

Ko scenarist televizijskih serij napiše napet politični triler

z
MMARKETING

BEREMMO: Svobodni – vsak v svoji resnici

vercic
KOMMUNICIRANJE

»Organizacija se mora vprašati, kaj dobrega počne za družbo«

musk
MMARKETING

Elon Musk: »X je platforma za svobodo govora«

ritson
MMARKETING

Cannes Lions: Kreativnost še zdaleč ni dovolj!

openai
MMARKETING

Cannes Lions: UI zna vse – le prihodnosti ne zna napovedati

mc
MMARKETING

Cannes Lions: Kako je McDonald’s postal »kul« znamka?

DavidVisenjak

»Največji izziv je ostati relevanten za potrošnika«

beremmo

BereMMo: Bizarnosti človeške vrste

mark adams
MMARKETING

SMK: Ključ, ki odklepa marketinško prihodnost

Marko Klemen

»Navdihuje me vse lepo«

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji