Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

musk
MMARKETING

Elon Musk: »X je platforma za svobodo govora«

ritson
MMARKETING

Cannes Lions: Kreativnost še zdaleč ni dovolj!

openai
MMARKETING

Cannes Lions: UI zna vse – le prihodnosti ne zna napovedati

mc
MMARKETING

Cannes Lions: Kako je McDonald’s postal »kul« znamka?

DavidVisenjak

»Največji izziv je ostati relevanten za potrošnika«

beremmo

BereMMo: Bizarnosti človeške vrste

mark adams
MMARKETING

SMK: Ključ, ki odklepa marketinško prihodnost

Marko Klemen

»Navdihuje me vse lepo«

Nermina Mašala Kelić

»Uspešna kampanja je prava kombinacija podatkov in kreativnosti«

sporto
MMARKETING

Trajnostni (športni) dogodki so več kot le trend

klaus
MMEDIJI

DIGGIT: Kako naj mediji preživijo v dobi robotov?

henry
MMARKETING

DIGGIT: Štiri pomembne, a neočitne ideje za uspeh v letu 2025

Melanja Korošec

»Ovire so zato, da jih premagujemo«

beremmo

BereMMo: Vsi kdaj potrebujemo tišino

Madea Mojca Majhen

»Pri dogodkih sta še vedno najpomembnejši vsebina in izvedba«

grace

Umetna inteligenca bo še pospešila že tako hiter razvoj podkastov

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji