Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

Paddy Carberry

Kako je Guinness postal »neustavljivo privlačna« blagovna znamka?

beremmo

BereMMo: Knjige, ki šokirajo in pretresejo do obisti

Monika Zajc

»Naučila sem se plesati z negotovostjo«

gizem

»Skrb za talente je nujna za ohranjanje konkurenčnosti«

zzz

BEREMMO: Skriti potenciali v vsakem od nas

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

beremmo

BereMMo: Obljubljena dežela

b2b
MMARKETING

Marketing kot ključ do uspeha tudi v B2B-svetu

Monique Zytnik2
KOMMUNICIRANJE

Ko občinstvo postavite v središče izkušnje

omiza
KOMMUNICIRANJE

»Smo javne osebe, a še vedno ljudje, krvavi pod kožo«

Monique Zytnik

Kako lahko umetna inteligenca izboljša komunikacijo z…

hostnik

Kako izkoristiti marketinški potencial maratona

Mojca Avšič

»Nikoli nisem zadovoljna s povprečjem«

iab
DIGITALNO

»Kreativci raje delajo videoposnetke kot spletne pasice«

Maria Luiza de Lange

Ali na spletu nagovarjate resnične ljudi ali zlonamerne bote?

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji