Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

nabie
MMARKETING

Ponovno rojstvo blagovne znamke Nabie

štalec

Hiperaktivec, ki se ne more ustaviti

inorbit
MMARKETING

inOrbit: Predvidljive prihodnosti ni več

robavs

»Potrebe po spremembi nisem mogla več ignorirati«

beremmo

BereMMo: Bi se vrnili v preteklost?

iab

IAB Akademija: Brez spletne prodaje več ne gre

soz

SOZ Akademija: Podatki so zakon, toda ali jih resnično razumemo?

visa

Prihodnost denarja je digitalna

weston

»Marketinška industrija je bila predolgo časa osredotočena na…

beremmo

BereMMo: Knjige, ki pobožajo dušo – pa tudi telo

sporto planica

SPORTO: Planica, (enodnevni) dom športnega marketinga

ula spindler

»Pristop vstopa v naslednjo fazo evolucije«

scott gould

»Če hočete vplesti ljudi, morate z njimi stalno komunicirati«

omer

»Znamčenje prispeva k večji enakosti med ljudmi«

beremmo

BereMMo: Kriminal, politične spletke in – ljubezen

bb

Big Bangov odgovor na izzive digitalne prihodnosti

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji