Članki avtorja: Marjan Novak

marjan novak

Medijski mazohizem

dohodki

Prihodki medijev v letu 2020 za 10 odstotkov nižji

marjan novak

Ali nam oglaševanje lahko pomaga bolje živeti?

marjan novak

Zakaj potrebujemo lestvice?

poslovanje

Koronsko leto odneslo 8 odstotkov prihodkov

marjan novak

Znamčenje v času korone

marjan novak

Saga o Uberju 3.0

marjan novak

Hvala, Ikea!

marjan novak

Kako gre pa vam?

m.l. knjiga

Nova knjiga Martina Lindstroma je odlična

mediji

Httpool dohiteva Media Publikum

kolumna

Virtualni dogodki? Vi to resno?

wearable
DIGITALNO

Nosljive naprave: Kaj prinaša doba aplikacij za »boljši jaz«?

dreamstime
MMARKETING

Agencije za dogodke lani dosegle za petino več prihodkov kot v…

poslovanje medijev
MMEDIJI

Lanski prihodki medijev za 5 % višji kot leta 2018

spotify
DIGITALNO

Pri Spotifyu imajo radi glasbo

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji