poslovanje agencij
Aktualno

Zdrava, 8-odstotna rast prihodkov agencij v letu 2021

Pregledali smo poslovanje 117 podjetij oglaševalske industrije in ugotovili, da so v letu 2021 ustvarila več kot 234 milijonov prihodkov, kar je za 8 odstotkov več kot leta 2020.

Oglaševalske in digitalne agencije, ki so imele več kot milijon evrov prihodkov, so prihodke povišale celo za 11 odstotkov.

Čeprav se mnogim številke še vedno zdijo nepomembne in imajo na primer raje nagrade na festivalih, smo pri MM-u prepričani, da številke oziroma poslovni rezultati najbolje pokažejo, kako dobro je podjetje delalo v določenem letu. Kako se je razvijalo, ali je ubralo pravo strategijo, dobro dela ipd.? Obenem pa se lahko ob pregledu številk primerjamo s konkurenti. Predvsem pa, vse te številke zelo skrbno spremljajo naročniki, ko iščejo nove komunikacijske partnerje.

Obljuba

Pregled začenjamo z obljubo, da letos zadnjič prikazujemo ločena seznama za oglaševalske in digitalne agencije. Najbrž je večini že jasno, da je ta segmentacija zastarela. Pri MM-u smo jo uvedli pred leti, ko se je digitalno oglaševanje šele začelo razvijati, ker je bilo zanimivo opazovati, kako hitro so se digitalni specialisti razvijali v primerjavi s klasičnimi oglaševalskimi agencijami. Letos vidimo, da je v obeh kategorijah rast 8-odstotna, kar pomeni, da razlik med obema vrstama agencij ni. Nekatera podjetja so se nam javila in prosila, naj jih letos namesto med oglaševalske agencije uvrstimo k digitalnim, saj opažajo, da je takšna pozicija zanje boljša. Kljub temu bomo obljubo držali. Priložnosti za predstavljanje in izpostavljanje znanj ter spretnosti je v MM-u vedno dovolj. 

Podatki niso popolni

Podatki, ki jih imamo na voljo (Ajpes), so delni, saj so največja podjetja (predvsem medijski zakupniki) zavezana oddajati bolj podrobna finančna poročila, ki bodo javna šele avgusta. Ko bodo objavljeni tudi ti podatki, bomo naredili nov, bolj podroben pregled poslovanja.

Skupni pregled

V vseh kategorijah smo v primerjavi z letom 2020 zabeležili zmerno, 6- do 9-odstotno rast prihodkov. Zanimivo, da je bila rast najvišja med raziskovalnimi podjetji.

  2021 2020 sprememba v %
Oglaševalske agencije 104.055.663 96.279.491 8%
Digitalne agencije 90.742.645 84.163.665 8%
Raziskovalne 21.389.515 19.534.825 9%
Agencije za odnose z javnostmi 16.213.784 15.252.312 6%
SKUPAJ 232.401.607 215.230.293 8%

Oglaševalske agencije

Podatkov za Publicis MMS še ni, zato lahko le ugibamo, da je agencija lani poslovala podobno kot leta 2020. Na drugem mestu je Futura DDB z vejetno najvišjimi prihodki v zgodovini podjetja. Občutno so se povečali prihodki agencij Herman & partnerji, PM, poslovni mediji in Fabulatorij. Po lastniški spremembi v agenciji SHIFT (prej Grey Ljubljana) je promet družbe precej padel, vendar verjamemo, da bo, tudi zaradi uspeha na SOF-u, ta kmalu spet v boljšem položaju.

  OGLAŠEVALSKE AGENCIJE -  Čisti prihodki podjetja od prodaje v EUR  leto 2021 leto 2020 sprememba v %
         
1 Publicis (MMS Marketinške komunikacije) 15.653.682 15.653.682 0%
2 Futura DDB, d.o.o. 12.614.716 9.781.172 29%
3 Herman & partnerji, d.o.o. 7.509.032 5.047.796 49%
4 Formitas, d.o.o. 7.242.563 6.009.379 21%
5 MPG Plus, agencija za marketing, d.o.o. 5.442.345 4.245.508 28%
6 PM, poslovni mediji, d.o.o. 4.669.948 3.248.824 44%
7 Luna TBWA, d.o.o.  4.436.383 4.583.051 -3%
8 Agencija 101, inovativne marketinške in organizacijske rešitve, d.o.o. 4.072.749 3.963.614 3%
9 AV studio, tržne komunikacije, d.o.o.  3.708.975 3.642.141 2%
10 SHIFT, d.o.o. 3.642.401 12.611.636 -71%
11 Vodik, oglaševalska agencija, d.o.o. 2.595.360 2.284.422 14%
12 Rubikon GRAL, d.o.o. (DIGIGRAL) 1.972.508 907.615 117%
13 BOLD group (AM beglobal) d.o.o. 1.784.464 668.464 267%
14 Fabulatorij, svetovanje in doživljajski marketing, d.o.o. 1.735.692 603.819 287%
15 DROM agency, digitalna agencija, d.o.o. 1.696.104 1.225.120 38%
16 Enigma, kreativne rešitve, d.o.o. 1.677.379 1.564.019 7%
17 VOTAN komunikacije ,d.o.o. 1.653.324 1.595.896 4%
18 Strobl + Strobl, podružnica v Ljubljani  1.621.540 1.414.222 15%
19 Sport Media Focus, komuniciranje v športu, d.o.o.  1.432.315 898.399 59%
20 IR IMAGE, agencija za trženjsko komuniciranje, d.o.o. 1.222.601 1.187.794 3%
21 Sonce.net, digitalni marketing, d.o.o. 1.182.801 650.514 82%
22 Altius, marketing, oblikovanje, storitve, d.o.o.  1.069.550 561.718 90%
23 Avanta, družba za komuniciranje, d.o.o.  1.037.060 834.836 24%
24 Studio 37, d.o.o. 975.302 355.919 174%
25 Internavti, d.o.o. 936.339 889.769 5%
26 New Moment, d.o.o.  913.168 580.771 57%
27 Gigodesign3, oblikovanje in komunikacije, d.o.o.  708.912 652.932 9%
28 F2, oglaševalska agencija, d.o.o. 703.233 521.158 35%
29 CNJ, oglaševalska agencija, d.o.o. 700.562 834.556 -16%
30 FM agencija, d.o.o. 664.191 332.624 100%
31 Paideia, d.o.o. 634.303 266.407 138%
32 Yin + Young, oglaševalska agencija, d.o.o. 631.504 656.479 -4%
33 Zadrga, družba za komuniciranje, d.o.o 629.381 442.618 42%
34 Kraft & Werk, oblikovanje vizualnih komunikacij in trgovina, d.o.o.  626.298 662.925 -6%
35 ArnoldVuga, družba za vizualne komunikacije, d.o.o. 622.832 596.679 4%
36 Media Team, trgovina in storitve, d.o.o. 563.841 524.665 7%
37 Yootree, oglaševanje in marketinško svetovanje, d.o.o. 551.976 656.784 -16%
38 Gigodesign 2, oblikovanje in komunikacije, d.o.o.  508.224 510.928 -1%
39 Media Vox, d.o.o. 501.643 409.887 22%
40 Atomik Studio, d.o.o. 469.861 212.430 121%
41 Aritmija, d.o.o. 433.239 320.890 35%
42 Studio Marketing International, d.o.o.  400.850 301.106 33%
43 Arih Dinamik, agencija za oblikovanje in komunikacije, d.o.o. 396.295 295.171 34%
44 Studio Signum, propaganda in oblikovanje, d.o.o.  393.065 311.758 26%
45 K.R.E.S., agencija za tržne komunikacije, d.o.o.  371.328 600.739 -38%
46 Nea Culpa, agencija za marketing, d.o.o. 310.697 312.159 0%
47 Agencija Klicaj, tržno komuniciranje, raziskave in razvoj, d.o.o. 270.208 204.608 32%
48 Nicha, agencija za tržno komuniciranje in svetovanje, d.o.o.  269.530 233.506 15%
49 Idearna, oglaševalska agencija, d.o.o. 267.457 190.481 40%
50 Promarkt, marketing, d.o.o.  252.920 289.833 -13%
51 Kofein dizajn, d.o.o. 218.759 214.125 2%
52 Hiša idej, inovativna skupina d.o.o.  203.152 330.464 -39%
53 Poanta, d.o.o. 188.579 219.429 -14%
54 Studio Mazzini, d.o.o. 187.538 118.515 58%
55 Mobyact, marketing, d.o.o.  176.770 172.259 3%
56 Inverso, družba za komuniciranje, d.o.o.  168.245 217.456 -23%
57 Agencija Promo, proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o.  161.062 110.699 45%
58 Directa, družba za direktni marketing in oglaševanje, d.o.o.  155.371 213.585 -27%
  SKUPAJ 105.840.127 96.947.955 9%

Digitalne agencije

Več kot polovico prihodkov v tej preglednici predstavlja promet Httpoola, za katerega poslovanje za leto 2021 še ni znano (napovedujejo zelo veliko rast). Podjetje pravzaprav ne sodi več v ta segment in ga bomo že v jesenskem pregledu »preselili« med medijske agencije (zaradi ocene rasti in primerjav). iPROM tako v bistvu zaseda prestol na tem seznamu (lepa, 18-odstotna rast). Med opaznimi premiki je zanimivo poslovanje Kokos agency, ki je prihodke podvojil.

  INTERNET - Čisti prihodki podjetja od prodaje v EUR 2021 2020 sprememba v %
1 Httpool, internet marketing, d.o.o.  49.909.467 49.909.467 0%
2 iPROM, optimizacija akcij na internetu, d.o.o.  5.914.520 5.021.470 18%
3 Optiweb, spletne rešitve, d.o.o. 3.360.372 2.709.142 24%
4 D.Labs, razvoj spletnih aplikacij d.o.o. 3.318.068 3.091.846 7%
5 EP1C, oglaševanje, d.o.o. 2.753.966 2.085.280 32%
6 Innovatif, d.o.o. 2.560.065 1.992.654 28%
7 (D`agencija) Digitalna agencija, agencija za spletno oglaševanje, d.o.o. 2.433.845 2.345.474 4%
8 Renderspace, agencija za interaktivne rešitve, d.o.o. 2.374.199 1.824.013 30%
9 Kokos agency, d.o.o. 2.002.092 1.024.974 95%
10 Red Orbit, digitalni marketing, d.o.o./s.p. 1.588.917 1.668.815 -5%
11 Infinum SI, računalniške storitve, d.o.o. 1.468.901 1.300.220 13%
12 Parsek, informacijske tehnologije, d.o.o. 1.318.082 1.381.940 -5%
13 Spletnik, spletne tehnologije, d.o.o. 1.311.662 1.509.605 -12%
14 Spletna postaja, agencija kreativnih idej, d.o.o. 1.001.212 938.715 7%
15 Madwise, družba za komunikacije, d.o.o. 997.483 589.800 70%
16 Sinhro, družba za komunikacije, d.o.o. 966.183 483.105 100%
17 ENKI, storitve in trženje, d.o.o. 904.235 704.814 28%
18 Smart AD, dejavnost oglaševalskih agencij, d.o.o. 888.491 739.484 20%
19 Get.In, medijske storitve, d.o.o. 886.435 809.458 9%
20 April 8, d.o.o. 691.771 532.064 30%
21 W3B.marketing, d.o.o. 682.959 524.298 30%
22 ERPIUM, d.o.o. 645.470 552.664 17%
23 Dominatus, informacijske storitve, d.o.o. 565.502 520.789 9%
24 Editor, spletne komunikacije, d.o.o. 420.803 393.150 7%
25 Meetpoint, d.o.o. 371.918 357.450 4%
26 Actuado, d.o.o. 367.582 218.585 68%
27 IDEAZ, storitve, d.o.o. 246.009 222.099 11%
28 Frontlab, spletne informacijske rešitve, d.o.o. 226.459 214.328 6%
29 Epoha, d.o.o. 221.800 168.339 31%
30 BID BID, d.o.o. 182.772 171.468 6%
31 EKSIT ADV, marketing in trgovina, d.o.o. 161.405 158.155 2%
  SKUPAJ 90.742.645 84.163.665 8%

Agencije za odnose z javnostmi

Brez posebnosti. Komaj čakamo podatke o poslovanje Pristopa.

  PR AGENCIJE -  Čisti prihodki podjetja od prodaje v EUR leto 2021 leto 2020 sprememba v %
         
1 Pristop, družba za komunikacijski management, d.o.o.  9.037.842 9.037.842 0%
2 Stratkom, strateško komuniciranje, d.o.o. 1.017.342 1.018.939 0%
3 DialogCO, komunikacijske rešitve, d.o.o. 944.106 774.862 22%
4 Taktik, agencija za komunikacijski management, d.o.o. 911.497 872.304 4%
5 Propiar, družba za odnose z javnostmi, d.o.o. 835.143 577.089 45%
6 Indigo Consulting, d.o.o. 762.633 656.630 16%
7 Ecetera, družba za integrirane tržne komunikacije, d.o.o. 559.493 480.591 16%
8 Grayling, svetovanje, odnosi z javnostmi, d.o.o. 344.137 272.491 26%
9 Lin & Nil, d.o.o. 331.913 310.938 7%
10 Sidera, poslovno svetovanje, d.o.o. 321.060 301.942 7%
11 MA marketing, tržno komuniciranje ,d.o.o. 299.575 181.049 65%
12 Kreativna baza, d.o.o. 278.026 181.469 53%
13 Studio Kernel, družba za komunikacijsko upravljanje, d.o.o.  256.052 203.275 26%
14 Frontal, družba za komunikacijski management, d.o.o. 197.449 252.207 -22%
15 SPEM komunikacije, poslovno komunikacijsko svetovanje, d.o.o.  117.516 130.684 -11%
  SKUPAJ 16.213.784 15.252.312 6%
    16.213.784 15.252.312  

Raziskovalne agencije

Opazna je rast poslovanja podjetij Aragon in Mediana. Še bolj pa dejstvo, da se za raziskave nameni več denarja kot za odnose z javnostmi.

  RAZISKAVE - Čisti prihodki podjetja od prodaje v EUR 2021 2020
       
1. ACNielsen, raziskovalna družba, d.o.o. 3.488.324 3.433.490
2. AGB Nielsen, medijske raziskave, d.o.o. 3.276.224 3.123.292
3. Kliping, družba za spremljanje in analizo medijev, d.o.o. 2.984.198 2.835.822
4. Valicon, trženjsko svetovanje in raziskave, d.o.o. 1.958.910 2.005.475
5. Mediana, d.o.o. 2.170.785 1.733.404
6. Press Clipping, družba za spremljanje in analizo medijev, d.o.o. 1.633.778 1.408.094
7. IPSOS, raziskovanje trga, medijev in javnega mnenja, d.o.o. 1.598.310 1.386.238
8. GFK Slovenija, tržne raziskave, d.o.o. 1.080.591 949.303
9. Episcenter, tržne raziskave in direktno marketing 1.061.936 914.337
10. Aragon, raziskovanje in načrtovanje, d.o.o. 1.158.342 890.168
11. Ninamedia, organizacija za raziskovalno dejavnost, založništvo in distribucijo, d.o.o. 544.743 444.651
12. Arhea Solutio, družba za poslovno svetovanje in izobraževanje, d.o.o. 335.394 303.690
13. Parsifal SC, d.o.o. 97.980 106.861
  SKUPAJ 21.389.515 19.534.825

Skupni rezultati digitalnih in oglaševalskih agencij

V luči napovedi, da zadnjič ločujemo oglaševalske in digitalne agencije, smo naredili še dodatni pregled, in sicer skupni pregled do danes popolnih podatkov o poslovanju teh agencij. Upoštevali smo le podjetja, ki so finančne podatke že objavila, pri čemer morajo biti njihovi prihodki v letu 2021 višji od enega milijona evrov. Na seznam se je uvrstilo 31 podjetij. Njihov skupni promet je znašal dobrih 103 milijone evrov, kar je za 11 odstotkov več kot v letu 2020.

  Agencije 2021 2020 sprememba v %
1 Futura DDB, d.o.o. 12.614.716 9.781.172 29%
2 Herman & partnerji, d.o.o. 7.509.032 5.047.796 49%
3 Formitas, d.o.o. 7.242.563 6.009.379 21%
4 iPROM, optimizacija akcij na internetu, d.o.o.  5.914.520 5.021.470 18%
5 MPG Plus, agencija za marketing, d.o.o. 5.442.345 4.245.508 28%
6 PM, poslovni mediji, d.o.o. 4.669.948 3.248.824 44%
7 Luna TBWA, družba za komunikacije, d.o.o.  4.436.383 4.583.051 -3%
8 Agencija 101, inovativne marketinške in organizacijske rešitve, d.o.o. 4.072.749 3.963.614 3%
9 AV studio, tržne komunikacije, d.o.o.  3.708.975 3.642.141 2%
10 SHIFT,d.o.o. 3.642.401 12.611.636 -71%
11 Optiweb, spletne rešitve, d.o.o. 3.360.372 2.709.142 24%
12 D.Labs, razvoj spletnih aplikacij, d.o.o. 3.318.068 3.091.846 7%
13 EP1C, oglaševanje ,d.o.o. 2.753.966 2.085.280 32%
14 Vodik, oglaševalska agencija, d.o.o. 2.595.360 2.284.422 14%
15 Innovatif, d.o.o. 2.560.065 1.992.654 28%
16 (D`agencija) Digitalna agencija, agencija za spletno oglaševanje, d.o.o. 2.433.845 2.345.474 4%
17 Renderspace, agencija za interaktivne rešitve, d.o.o. 2.374.199 1.824.013 30%
18 Kokos agency, d.o.o. 2.002.092 1.024.974 95%
19 Rubikon GRAL, d.o.o. (DIGIGRAL) 1.972.508 907.615 117%
20 BOLD group (AM beglobal) d.o.o. 1.784.464 668.464 267%
21 Fabulatorij, svetovanje in doživljajski marketing, d.o.o. 1.735.692 603.819 287%
22 DROM agency, digitalna agencija, d.o.o. 1.696.104 1.225.120 38%
23 Enigma, kreativne rešitve, d.o.o. 1.677.379 1.564.019 7%
24 VOTAN komunikacije, d.o.o. 1.653.324 1.595.896 4%
25 Strobl + Strobl, podružnica v Ljubljani  1.621.540 1.414.222 15%
26 Red Orbit, digitalni marketing, d.o.o./s.p. 1.588.917 1.668.815 -5%
27 Infinum SI, računalniške storitve, d.o.o. 1.468.901 1.300.220 13%
28 Sport Media Focus, komuniciranje v športu, d.o.o.  1.432.315 898.399 59%
29 Parsek, informacijske tehnologije, d.o.o. 1.318.082 1.381.940 -5%
30 Spletnik, spletne tehnologije, d.o.o. 1.311.662 1.509.605 -12%
31 IR IMAGE, agencija za trženjsko komuniciranje, d.o.o. 1.222.601 1.187.794 3%
32 Sonce.net, digitalni marketing, d.o.o. 1.182.801 650.514 82%
33 Altius, marketing, oblikovanje, storitve, d.o.o.  1.069.550 561.718 90%
34 Avanta, družba za komuniciranje, d.o.o.  1.037.060 834.836 24%
35 Spletna postaja, agencija kreativnih idej, d.o.o. 1.001.212 938.715 7%
  SKUPAJ 105.425.711 94.424.107 12%

Fabulatorij je prihodke povečal za skoraj 300 odstotkov

Kot pravi Vid Greganovič, soustanovitelj in izvršni direktor Fabulatorija, je Fabulatorij uveljavljeno podjetje za organizacijo dogodkov v Sloveniji in tujini, ki s svojimi kreativnimi formati, učinkovito realizacijo dogodkovnih idej in željo po presežkih soustvarja in bogati domač in tuj trg. »Z dolgoročnimi partnerstvi poskušamo dvigovati standarde stroke in jo razvijati v smer učinkovitosti, navdiha, profesionalnosti ter strateške miselnosti. S temi vrednotami, cilji in poglobljenim pogledom na dogodkovno industrijo se je ekipa Fabulatorija lotila tudi izzivov med in po pandemičnem obdobju, ki je najbolj zaznamovalo naše poslovanje preteklih let.« Mnogo podjetij v tej dejavnosti je namreč ob pandemiji doživelo skorajšnji ali pravi konec. Visoko povečanje prihodkov v letu 2021 je torej predvsem odraz popolnega izpada vnaprej načrtovanega poslovanja in odvzema možnosti izvajanja dogodkovne dejavnosti. V Fabulatoriju so v dani situaciji začeli razvijati alternativne poslovne modele in rešitve za naročnike ter njihovo interakcijo s ciljnimi javnostmi. »Polni zagona in novih znanj smo zasnovali lastne rešitve za virtualne dogodke v sodelovanju z zanesljivi in dolgoletnimi produkcijskimi partnerji. Poslovanje smo uspeli razširiti tudi na globalne trge, virtualne dogodke pa izvajamo še danes, paralelno z živimi dogodki, tako doma kot po svetu. Lahko bi rekli, da je naš trud poplačan in da plujemo točno tja, kamor smo se namenili. Z močnim strokovnim jedrom ekipe Fabulatorija in v partnerstvu z naročniki ter stalnimi produkcijskimi partnerji smo uspeli ne le prebroditi pandemijo, ampak skozi njo najti tudi nove smeri za razvoj podjetja,« je za MM še povedal Greganovič.

greganovic

117-odstotna rast prihodkov Rubikon Grala

V oglaševalski agenciji Rubikon GRAL so z rastjo prihodkov v lanskem letu zelo zadovoljni, saj se lahko pohvalijo s kar 117-odstotno rastjo prometa. Kot pravi Aljaž Podlogar, direktor in partner v agenciji Rubikon GRAL (na fotografiji desno, poleg njega je ustanovitelj Gregor Graf), je na to vplivalo predvsem prestrukturiranje podjetja v agencijo polnega servisa, saj jim vse več partnerjev zaupa celostne oglaševalske akcije. »Velik delež rasti lahko tako pripišemo komuniciranju v klasičnih medijih, predvsem televizijskim oglaševalskim akcijam. Naročniki so tudi v večji meri prepoznali potencial vlaganja v digitalne aktivnosti, kar je seveda pozitivna posledica realnosti, v kateri smo živeli zadnji dve leti,« pravi.

Na vprašanje, ali meni, da bo tudi leto 2022 zanje tako uspešno, odgovarja, da kratkoročni obeti žal niso tako pozitivni. Vse več domačih naročnikov se namreč sooča z rastočimi stroški in izpadi v dobavnih verigah, predvsem tisti, ki proizvajajo na domačih tleh. »Še vedno verjamemo v standard in potrebe slovenskega kupca, predvsem pa, da bodo naročniki ohranili zaupanje v moč marketinških prijemov. Za zdaj nam z novimi pristopi uspeva zadrževati lanske rezultate, pridobili smo tudi zaupanje novih naročnikov, a realno gledamo naprej. Takšne rasti letos ne bomo mogli ponoviti, a gremo korak za korakom,« je povedal za MM. 

rubikon

Kokos agency s skoraj 100-odstotnim povečanjem prihodkov

Prihodki Kokos agency so se v letu 2021 povečali za skoraj 100 odstotkov. Direktor agencije Tadej Glavan ocenjuje, da je rast prihodkov posledica kakovostnega dela in odnosa do njega ter da odraža zaupanje in zadovoljstvo njihovih naročnikov, s katerimi želijo delati na dolgi rok in rasti skupaj z njimi. »Predvsem smo veseli, da smo se na trgu pozicionirali kot agencija, ki obvlada t. i. pull model oglaševanja na Googlu, ki je zagotovo prava izbira za postopno rast naročnika. Tudi v to leto smo vstopili z visokimi ambicijami. Ponovno si obetamo rast, vendar ne na račun kakovosti naših storitev.«

Kokos agency se ponaša z več kot 50 različnimi Googlovimi certifikati in naročnikom zagotavlja visokokakovostne storitve. Eno od njihovih glavnih vodil je, da je na prvem mestu vedno stranka, zato se za vsako kar najbolj potrudijo. »To na dolgi rok prinese dolgoročne partnerje, ki nas radi priporočijo drugim. Največ novih naročnikov dejansko pridobimo po principu 'od ust do ust',« dodaja Glavan.

glavan

Okrepili sodelovanje z obstoječimi naročniki in pridobili številne nove

Herman & partnerji so prihodke v letu 2021 povečali za 49 odstotkov. Partner in izvršni direktor dr. Denis Mancevič je uspeh komentiral takole: »V Herman & partnerji smo pod enovito znamko začeli poslovati tik pred epidemijo covida-19, kar je močno vplivalo na poslovanje v našem prvem letu, torej letu 2020, in realizacijo zastavljene strategije. Da smo na pravi poti, je pokazala rast v drugem letu poslovanja, saj smo z učinkovitim prepletom storitev uspeli povečati sodelovanje tako z obstoječimi naročniki kot tudi pridobili številne nove, med katerimi so tudi najbolj ugledne tržne znamke in mednarodna podjetja.«

mancevic

V letu 2021 rasli, na novo zaposlovali in širili portfelj naročnikov

Prihodki DROM agency so se v letu 2021 povečali za skoraj 40 odstotkov. Strateška direktorica Milena Jakovljević nam je povedala, da je bilo lansko leto za podjetje obdobje rasti, novih zaposlovanj in doseganja zastavljenih ciljev z vidika širitve portfelja naročnikov: »Širili smo svojo prisotnost tako z novimi naročniki v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem in v Srbiji.«

Letos se DROM agency usmerja predvsem v neprestan razvoj kadrov, s čimer ekipe z različnih področij dela še naprej izboljšujejo. »Ostajamo visoko specializirana agencija za strategijo, vsebine, kreativno komunikacijo in oglaševanje na prvenstveno digitalnih platformah, s čimer se razlikujemo od preostalih agencij v našem prostoru. Razmah novih platform in profesionalizacija teh področij v vse več podjetjih nam vedno znova daje priložnosti za izzive in rast,« je Jakovljevićeva še povedala za MM.

drom

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, julij-avgust 2022, #493-494. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji