Članki avtorja: Kaja Kovič

zz

Ljudje: Izdelki z imeni slavnih? Ja, prosim!

zz
MMARKETING

Uber (končno) obogatil Ljubljano

zz

Prispevek predsednice k razvoju slovenskega jezikovnega modela UI

mm
MMARKETING

Dnevi komunikacije: Marketing brez čarovnije je le še ena…

zz
MMARKETING

Marketing magazin na Dnevih komunikacije: Pitchi na robu zloma?

zz
MMARKETING

DK 2025: Posel je »Fight Club«, kdor ne tvega, je že poražen

zz
MMARKETING

»V ospredju je ekonomska logika, a nagovarjamo vrednostni sistem…

zz
MMARKETING

SOF 2025: Podatki so nova nafta, veščine so novi podatki

zz
MMARKETING

SOF: Ko poraz postane uspeh

z
MMARKETING

Česa se lahko marketing nauči od Ivice Kostelića?

zz
MMARKETING

SOF: Praktični napotki za marketing brez dolgočasja

jj
MMARKETING

SOF: Koliko vas stane dolgočasnost? Tudi do 190 milijonov evrov

zz
MMARKETING

PriporočaMMo na SOF-u: Izbor predavanj za premislek in navdih

mm

Digitalna preobremenjenost in njen vpliv na možgane

zz

»Dragi ChatGPT, kako naj prebolim nekdanjega fanta?«

zz
MMARKETING

Slovenske barve na Dnevih komunikacije

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji