zz
Diggit

Razumevanje UI v vsakdanjem življenju presenetljivo nizko

Raziskava podjetja Samsung kaže, da je umetna inteligenca v zadnjih dveh letih postala ena od najbolj priljubljenih tem pogovorov, a kljub temu le petina potrošnikov dejansko razume njeno vlogo v vsakdanjem življenju.

Pri Samsungu so v raziskavo, ki so jo predstavili na tehnološkem dogodku IFA (Innovation For All) 2024 v Berlinu, zajeli 10 evropskih držav in vključili 11.000 anketirancev. Ugotovili so, da čeprav 90 odstotkov ljudi sicer pozna osnove umetne inteligence, jih le 15 odstotkov ve, kako jo uporabljati v vsakodnevnem življenju.

UI najbolj razumejo Poljaki

Poročilo kaže, da imajo najvišjo raven »popolnega« razumevanja umetne inteligence (23 odstotkov) Poljaki, medtem ko so v Veliki Britaniji zabeležili najnižjo raven  (11 odstotkov). Teoretična in praktična uporaba UI je močno obravnavana tematika v svetu marketinga, a Marketing Week poroča, da je zanimanje potrošnikov za njeno vlogo v njihovem osebnem življenju omejeno.

Želja po osvojitvi znanja in veščin

Dobra novica je, da je v raziskavi kar 55 odstotkov potrošnikov izrazilo, da želijo poglobiti svoje razumevanje te tehnologije, 57 odstotkov pa jih meni, da trenutno ni dovolj informacij o tem, kako naj umetno inteligenco vključijo v svoje življenje. Morda prav pomanjkanje informacij vodi do strahu in negotovosti, saj skoraj polovica (47 odstotkov) anketirancev meni, da se njihovi trenutni (osebni) pogovori o umetni inteligenci običajno nanašajo na tveganja in ne na koristi uporabe UI. To kaže na nujnost izobraževanja in ozaveščanja potrošnikov ter spodbujanje odprtega dialoga o njenih koristih in tveganjih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji