zz
Diggit

Razumevanje UI v vsakdanjem življenju presenetljivo nizko

Raziskava podjetja Samsung kaže, da je umetna inteligenca v zadnjih dveh letih postala ena od najbolj priljubljenih tem pogovorov, a kljub temu le petina potrošnikov dejansko razume njeno vlogo v vsakdanjem življenju.

Pri Samsungu so v raziskavo, ki so jo predstavili na tehnološkem dogodku IFA (Innovation For All) 2024 v Berlinu, zajeli 10 evropskih držav in vključili 11.000 anketirancev. Ugotovili so, da čeprav 90 odstotkov ljudi sicer pozna osnove umetne inteligence, jih le 15 odstotkov ve, kako jo uporabljati v vsakodnevnem življenju.

UI najbolj razumejo Poljaki

Poročilo kaže, da imajo najvišjo raven »popolnega« razumevanja umetne inteligence (23 odstotkov) Poljaki, medtem ko so v Veliki Britaniji zabeležili najnižjo raven  (11 odstotkov). Teoretična in praktična uporaba UI je močno obravnavana tematika v svetu marketinga, a Marketing Week poroča, da je zanimanje potrošnikov za njeno vlogo v njihovem osebnem življenju omejeno.

Želja po osvojitvi znanja in veščin

Dobra novica je, da je v raziskavi kar 55 odstotkov potrošnikov izrazilo, da želijo poglobiti svoje razumevanje te tehnologije, 57 odstotkov pa jih meni, da trenutno ni dovolj informacij o tem, kako naj umetno inteligenco vključijo v svoje življenje. Morda prav pomanjkanje informacij vodi do strahu in negotovosti, saj skoraj polovica (47 odstotkov) anketirancev meni, da se njihovi trenutni (osebni) pogovori o umetni inteligenci običajno nanašajo na tveganja in ne na koristi uporabe UI. To kaže na nujnost izobraževanja in ozaveščanja potrošnikov ter spodbujanje odprtega dialoga o njenih koristih in tveganjih.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji