a
Diggit

Platforma za testiranje poslovne ideje na področju UI

Pri CNJ Digital so skupaj s partnerjema Pareto in SE7EN ustvarili platformo Submit Your AI idea, na kateri lahko podjetja oddajo svoje ideje na področju umetne inteligence.

Mak Kordić, direktor agencije CNJ Digital, je za MM-a povedal, da so se za zasnovo platforme odločili, ker so opazili, da se številna podjetja zanimajo za UI-projekte, a niso prepričana, kako začeti, ali pa ne znajo oceniti stroškov. »Prav tako zaradi nepoznavanja tehnologije niso niti prepričana, ali je UI sploh prava pot in zato smo z ekipo in partnerji želeli podjetjem ponuditi brezplačno strokovno podporo, ki bi jim pomagala pridobiti jasnejši vpogled v izvedljivost in stroškovno plat njihovih idej.«

Kako ugotoviti, ali imate dobro UI-idejo?

Zainteresirani morajo oddati opis svoje ideje in glavne cilje projekta (ter priložiti dokumentacijo, če je potrebna). Sogovornik pove, da ne želijo preveč omejevati prijavljencev, zato lahko ideje opisujejo popolnoma enostavno in »plastično«, v primeru nejasnosti pa snovalci platforme stopijo v stik z njimi. Te ideje nato brezplačno pregledajo strokovnjaki, ki podajo oceno projekta. »Končna ocena vključuje strokovni pregled ideje, analizo izvedljivosti in okvirno oceno stroškov. Osredotočeni smo predvsem na to, da ljudje dobijo hitro oceno svoje ideje s strani strokovnjakov, ki se z UI ukvarjajo že dolga leta. Poleg tega bodo dobili tudi naše priporočilo, kako se lotiti nadaljnjih korakov pri razvoju projekta, če bodo z njim želeli nadaljevati.« Kordić še dodaja, da bo platforma aktivna najmanj do 31. oktobra 2024.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji