z
Aktualno

»Naša ciljna skupina so ljudje, ki spoštujejo vrhunske izdelke in investirajo v izkušnje«

Prva penina Kalos je v Nemčiji osvojila zlato, zdaj pa njena ustanoviteljica Katarina Mohorič predstavlja novo penino z edinstveno metodo staranja v idrijskem podzemlju. Kako jo bo približala javnosti?

Nekaj dni po tem, ko je slovenska penina Kalos First Edition prepričala mednarodno žirijo in prejela zlato priznanje na tekmovanju Mundus Vini International Wine Award 2024 v Nemčiji, je Katarina Mohorič, lastnica in ustanoviteljica blagovne znamke, predstavila njihovo drugo penino, Kalos Beta 2022. Kot je povedala za MM, je posebnost njihovih penin v tem, da izhajajo iz edinstvene metode staranja, ki poteka 122 metrov globoko v podzemlju mesta Idrija, in sicer v rudnikih. »To omogoča specifične pogoje za zorenje in staranje penine. Konstantna temperatura in vlaga prispevata k razvijanju edinstvenih okusov in arome. Samo še pravi šampanjci so starani v takšnih pogojih. Poleg tega se penina Kalos pripravlja po moji osebni recepturi in tradicionalnih metodah izbranega ročno trganega grozdja iz vinogradov v Vipavski dolini.«  Prav ti prijemi so Mohoričevi prinesli zlato nagrado Mundus Vini, na katerem je sodelovalo 11.000 vin, ki jih je ocenjevalo 240 strokovnjakov z vsega sveta.

Po prvem uspehu v nizanje nadaljnjih

Sogovornica je že kmalu po prejemu priznanja strokovne javnosti na dogodku v Idriji predstavila penino Beta. »Za zdaj se osredotočam na promocijo na lokalni ravni ter v tiskanih in spletnih medijih. V marketinških sporočilih bomo poudarjali njeno butičnost in zanimivo zgodbo, ob tem pa organizirali posebne dogodke, kot so vodene degustacije na izbranih gostinskih lokacijah, kjer bo penina Beta dosegla širše občinstvo.« Pri promociji se želi bolj povezati z lokalnimi partnerji, a trenutno to ne poteka tako, kot bi si želela. »Zato se osredotočam tudi na širšo sliko, torej posameznike in podjetja po vsej Sloveniji, ki podpirajo našo vizijo, prav tako pa že načrtujem širitev na mednarodne trge. Naš cilj je ostati edinstveni in butični, hkrati pa ohranjati zgodovinske, kulturne in gastronomske elemente v zgodbi penine.«

Cena penine: »Nagovarjamo potrošnike, ki cenijo vrhunsko kakovost.«

Ob pregledu cene penine Fist Edition smo ugotovili, da je cena za slovenski trg precej visoka, saj je potrebno za steklenico penine odšteti slabih 130 evrov. Sogovornica komentira: »Naša penina se osredotoča na unikatnost in vrhunsko kakovost. Cena proizvodnje je zato višja in posledično prodajna cena upravičena. Vsekakor je naš cilj nagovoriti tiste potrošnike, ki spoštujejo vrhunske izdelke in so pripravljeni investirati v izkušnje. S promocijo naše zgodbe, tradicije in inovativnih metod staranja želimo ustvariti prepoznavno identiteto, ki odraža prestiž in kakovost.«

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji