V upanju na čim prejšnja srečanja
Heineken nadaljuje s »koronsko« obarvanimi oglasi. Najnovejši je optimistično obarvan in v njem s pričakovanjem napovedujejo: »Še se bomo srečevali« (»We will meet again«).
Novo globalno oglaševalsko akcijo so zasnovali v italijanskem Publicisu, predstavili pa so jo leto dni po prvi Heinekenovi akciji »Oda bližini«. Temu je sledila serija oglasov, s katerimi so prikazovali iznajdljive načine, kako ohraniti medsebojno bližino v času, ko druženje v živo ni zaželeno.
V najnovejšem oglasu spremljamo ljudi, ki so že tako željni druženja v barih in na zabavah, da se do potankosti uredijo samo zato, da bi odnesli smeti, šli v trgovino ali odpeljali na sprehod svojega psa. Režiral ga je večkrat nagrajeni francoski režiser François Rousselet, posneli pa so ga v Barceloni, seveda pod strogimi varnostnimi ukrepi.
V okviru akcije Heineken nadaljuje tudi s promocijo svojega ključnika #SocialiseResponsibly oz. #DružiteSeOdgovorno.