heineken
Aktualno

V upanju na čim prejšnja srečanja

Heineken nadaljuje s »koronsko« obarvanimi oglasi. Najnovejši je optimistično obarvan in v njem s pričakovanjem napovedujejo: »Še se bomo srečevali« (»We will meet again«).

Novo globalno oglaševalsko akcijo so zasnovali v italijanskem Publicisu, predstavili pa so jo leto dni po prvi Heinekenovi akciji »Oda bližini«. Temu je sledila serija oglasov, s katerimi so prikazovali iznajdljive načine, kako ohraniti medsebojno bližino v času, ko druženje v živo ni zaželeno.

V najnovejšem oglasu spremljamo ljudi, ki so že tako željni druženja v barih in na zabavah, da se do potankosti uredijo samo zato, da bi odnesli smeti, šli v trgovino ali odpeljali na sprehod svojega psa. Režiral ga je večkrat nagrajeni francoski režiser François Rousselet, posneli pa so ga v Barceloni, seveda pod strogimi varnostnimi ukrepi.

V okviru akcije Heineken nadaljuje tudi s promocijo svojega ključnika #SocialiseResponsibly oz. #DružiteSeOdgovorno.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji