bla
Aktualno

V svoji prvi globalni kampanji kampanji gre Tinder preko avantur

Aplikacija za zmenkarije Tinder v seriji oglasov cilja predvsem na generacijo Z in se predstavlja kot platforma, kjer je t.i. »swipe« začetek nove (resne) zveze.

Ena vodilnih aplikacij za zmenkarije Tinder tako ali drugače povezuje od leta 2011. Še posebej se je aplikacija, ki je del skupine aplikacij Match.com, uveljavila s »swipanjem« oziroma drsanjem, s katerim se uporabnik odloča, ali mu je nekdo všeč ali ne.  Praktično od samega začetka se  Tinder drži sloves platforme za avanture za eno noč oziroma vse prej kot resne zveze. Ta stereotip skušajo med pripadniki generacije Z razbiti z novo oglaševalsko akcijo »Začne se s »swipom«« (»It starts with a swipe«), ki je pravzaprav sploh prva globalna kampanja aplikacije.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji