ula
Aktualno

Ula Spindler postala prva Slovenka v žiriji za nagrade Gerety

Organizacijski odbor mednarodnega oglaševalskega tekmovanja Gerety je razkril člane letošnje žirije, del katere bo tudi Ula Spindler, direktorica tržnega komuniciranja v skupini Pristop in direktorica podjetja Pristop Entertainment.

Mednarodno tekmovanje Gerety je edinstveno v tem, da so med žiranti vedno le predstavnice ženskega spola; te veljajo za najboljše v oglaševalski industriji. Gerety vsako leto znova ustvarja nova merila uspešnosti, ki so pomembna za trg, ter na novo opredeljuje standarde, ki so tradicionalno zakoreninjeni v tej industriji.

Tudi letos je tekmovanje Gerety odprto za vse oglaševalske agencije, oglaševalce, studie in produkcijske studie po vsem svetu, ki lahko prijavijo tako nacionalne kot mednarodne tržnokomunikacijske akcije. Rok za prijave je 3. marec 2023.

Soustanoviteljica Lucía Ongay je ob razglasitvi letošnjih žirantk dejala: »Edinstveni smo v tem, da naše ocenjevanje poteka po vsem svetu, pri čemer mednarodne žirantke določajo ožji izbor finalistov, ta pa se nato predloži veliki žiriji kreativnih strokovnjakinj, kar ustvari resnično raznoliko in kakovostno predstavitev zmagovalcev več ustvarjalnih disciplin. Vsako leto Gerety izbere nove članice 190-članske izvršne žirije in zaradi tega se je žiriji Gerety od njene ustanovitve pridružilo že skoraj tisoč voditeljic. Letos teče peto leto podeljevanja nagrad in ponosni smo, da Slovenijo zastopa Ula Spindler.«

ula s

Spindlerjeva vas prav tako nagovarja z naslovnice jubilejne, 500. številke revije Marketing magazin. Sama je namreč že več kot dvajset let neločljiv člen Pristopove ekipe ter na čelu ekipe, ki je pred desetimi leti zasnovala inovativen koncept glasbenih dogodkov Kurzschluss, na katere ji uspe dobiti najboljše svetovne didžeje, ki razveseljujejo zvesto občinstvo. S Spindlerjevo smo se v aktualni številki MM-a pogovarjali o tem, kako graditi glasbeno blagovno znamko, in drugih dogajanjih v Pristopovem vesolju.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji