Tri regijska priznanja the! Award za NLB
NLB je na podelitvi regijskih nagrad za odnose z javnostmi the! Award prejela kar tri priznanja – zlato, srebrno in bronasto.
Nagrade so prejeli na strokovni konferenci hrvaškega društva za odnose z javnostmi (HUOJ) v Splitu. Bronasto nagrado so dobili v kategoriji odnosi z javnostmi za velika podjetja za projekt, ki so ga naslovili »Verjamemo v uspehe«, torej komunikacijsko podporo ob prevzemu N Banke. Srebrno nagrado v kategoriji družbena odgovornost so si prislužili za projekt »Okvir pomoči«, zlato pa v kategoriji dogodek za Dan vlagateljev NLB, ki so ga lani pripravili v Beogradu.
Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB Skupini, je ob tem povedal, da gre za izjemne projekte, ki jim nudijo priložnosti, da se izkažejo v učinkovitosti, kreativnosti in strateških potezah, poleg tega pa se jih lotevajo s srcem in z veliko dobre energije. »Posebej pomenljivo je, da smo te nagrade prejeli prav na Hrvaškem, kjer še nismo prisotni, in je zato ta naš dosežek še toliko bolj odmeven. Na sploh pa so priznanja mednarodne žirije, ki jo sestavljajo strokovnjaki z več trgov regije, kjer delujejo naše banke, najboljša potrditev, da delamo dobro, in hkrati najboljša motivacija, da ustvarjamo še naprej. Kompleksnost naših komunikacijskih in strateških nalog zadnja leta raste na vseh trgih, kjer je prisotna naša bančna skupina, iz dneva v dan pa se nam odpirajo tudi nove priložnosti. Komaj čakamo, da zgrabimo tudi njih in zabeležimo nove zmage – tudi na Hrvaškem,« je še dodal.