čad 2
Aktualno

»Spregledani smo«, opozarja slovenska industrija srečanj

Predstavniki slovenske industrije srečanj so se obrnili na vlado in znova opozorili na to, kakšen vpliv ima epidemija nanje. Pripravili so tudi poenoten predlog ukrepov za rešitev slovenske industrije srečanj.

V dopisu, ki so ga poslali predsedniku vlade Republike Slovenije Janezu Janši in gospodarskemu ministru Zdravku Počivalšku, so vlado pozvali, naj sprejme naslednjih pet ukrepov:

  • preživitveni ukrep za kritje fiksnih stroškov podjetij in skrajšani delovni čas, čakanje na delo in mesečni temeljni dohodek za samozaposlene;
  • zagotovitev sredstev za preživetje in zagon dejavnosti;
  • garancijska shema v primeru odpovedi ali omejene izvedbe dogodkov;
  • destinacijska podpora za pridobivanje večjih mednarodnih dogodkov in razstavljavcev na mednarodnih sejmih in
  • sproščanje prepovedi organizacije dogodkov.

ind srecanj

»O krizi smo morali prenehati razmišljati kot o katastrofi«

Gorazd Čad, ustanovitelj agencije Toleranca marketing in soustanovitelj Convente, pravi, da so se določeni organizatorji spremembam znali hitro prilagoditi, čeprav so jih »grobo vrgle iz cone udobja«. »12. marca 2022 bomo v Sloveniji praznovali že drugo obletnico pandemije in ustavitve javnega življenja. Takrat se nas je večina spraševala, kako ohraniti mirne živce, preprečiti odpovedi dogodkov in se agilno prilagajati situaciji. Pri tem smo šli skozi različne faze, vse od šoka do obupa, žalovanja za starimi časi do sprejemanja situacije in spoznanja, da bomo morali z virusom vzpostaviti ravnovesje. Virus ima namreč svojo logiko preživetja, ki jo lahko spremenimo zgolj z skrbjo zase in za druge. Skrb za zdravje udeležencev je zato v veliki meri krojila leto 2021,« pravi. Pri tem izpostavlja, da jih je kriza postavila pred nujne spremembe, ki so jih nekateri organizatorji sprejeli pozitivno: »Sprememba se je začela dogajati takoj, ko smo o krizi nehali razmišljati kot o katastrofi. Sem sodi tudi sprejemanje digitalizacije kot pozitivnega trenda, ki je tesno povezan s cilji razogličenja dogodkov. Rezultat so hibridne platforme in rešitve, ki omogočajo izvajanje dogodkov ne glede na razvoj pandemije.«

Iz krize še močnejši in boljši

Kot pravi Čad, so se v letu 2021 obdobja povsem digitalnih dogodkov na začetku leta nadaljevala v obdobje hibridnih dogodkov in dogodkov v živo v toplejših mesecih, do ponovne digitalizacije v času novega lockdowna. »Na ta način se da vsaj za silo obdržati pri življenju ciklične dogodke in zadovoljiti potrebe naših naročnikov. Vse bolj se kaže novi zemljevid industrije srečanj, ki bo po mojem mnenju iz krize izšla še močnejša in boljša. Live/digital/hybrid/virtual-Metaverse dogodki so ta hip zdijo ključen segment industrije, ki se bodo lahko razvijali samostojno ali pa se bodo morda res povezali v nove metavesoljne svetove. Skratka, prihodnost industrije ocenjujem pozitivno,« je povedal za MM, kljub temu, da je analiza, ki so jo izvedli v okviru Iniciativnega odbora slovenske industrije srečanj, pokazala, da je izguba v industriji še vedno visoka, saj beležijo 67-odstotni upad prihodkov v primerjavi s predkoronskim obdobjem.

 

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji