elan voyager3
Aktualno

SOF po SOF-u: Marketing se začne z izdelkom, ne s komunikacijo

Najprestižnejšo nagrado letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala, nagrado SOF SOF-a, je prejela kampanja »Elan Voyager – prve funkcionalne zložljive smuči na svetu«, ki jo je za Elan pripravil Gigodesign.

Smuči Voyager, ki so prve povsem funkcionalne zložljive all-mountain smuči na svetu, so Elanova vrhunska tehnološka inovacija; ekipa Gigodesigna je zanje zasnovala produktne grafike, ki so navdih našle v ikonografiji letalstva. »Za tovrstno uspešno sodelovanje na področju, ki je visokotehnološko, strokovno specifično, obenem pa ima blagovna znamka tako dolgo zgodovino, je kontinuirano sodelovanje resnično pomembno,« pravijo v ekipi Gigodesigna, ki z Elanovo ekipo tesno sodeluje že 16 let. Med seboj se že zelo dobro poznajo, kar odraža vrsta skupnih osvojenih nagrad na mednarodni in nacionalni ravni.

elan voyager4

Smuči, ki spreminjajo prihodnost smučanja

Kot pravijo, gre za resnično inovativen produkt, ki spreminja prihodnost smučanja: »Tega smo se zavedali že med razvojem izdelka, številne mednarodne nagrade, med njimi tudi Red Dot: Best of the Best, pa so potrdile, da njegovo izjemnost prepoznavajo tudi strokovnjaki v smučarski industriji in oblikovalci. Pohvala domače stroke nam je zelo pomembna, veseli smo bili tudi zlate nagrade; osvojeni SOF SOF-a – najprestižnejša nagrada festivala – pa nam je v veliko čast in ponosni smo, da je žirija prepoznala kakovost našega opravljenega dela.«

Tudi Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke Elan, pravi, da je izjemno ponosna, da so prejeli nagrado SOF SOF-a. »Elan Voyager je sooblikovala izjemna ekipa, ki je uspela združiti znanje oblikovanja, marketinga ter tehnološke inovacije in se na globalnem trgu postaviti ob bok največjim in najmočnejšim. Smuči Voyager smo izpopolnjevali kar nekaj let s številnimi partnerji, da bi zagotovili raven odličnosti, ki že vsa leta odlikuje Elanove izdelke. Izjemni izdelki, ki pomikajo meje možnega, so namreč pomemben gradnik blagovne znamke,« je prepričana.

»Sporočilnost se skriva v produktu samem«

Dejstvo, da najvišjo oglaševalsko nagrado za posamezno delo osvoji izdelek, po mnenju snovalcev odraža bistveno preobrazno v oglaševanju: sporočilnost se skriva v izdelku samem, o njej se ne začne razmišljati šele v zadnji fazi njegovega razvoja. Gigodesignov pristop tudi sicer temelji na podrobnem vpogledu v bistvo blagovne znamke, njen korporativni genski zapis. »Nagrada je potrditev stroke, da se marketing začne z izdelkom, ne s komunikacijo. Tehnološko inovacijo pri razvoju izdelka pretvorimo v uporabno prednost na način, ki uporabnika prepriča in ki je lasten le znamki. To lastnost pa lahko opredelimo le takrat, ko podjetje dobro dekodira in strukturira svojo korporativno DNK. Šele tedaj lahko znamka konsistentno upravlja z vsemi svojimi stičnimi točkami, aktivira svoj polni potencial in postane dolgoročno odporna na vse spremembe,« je za MM povedal Matevž Medja, starejši partner pri Gigodesignu.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji