zz
Aktualno

SOF: Oglaševalska osebnost leta je Andrej Krajner

Tokratna oglaševalska osebnost je Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini. Nagrado bo prejel 7. junija 2024  na zaključni prireditvi 33. SOF-a.

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.

Več kot 20 let odlične komunikacije

Upravni odbor je ob izboru zapisal: »Andrej Krajner ima več kot 20 let izkušenj s področja komuniciranja in marketinga. Svojo poklicno pot je začel v skupini Pristop, jo nadaljeval v telekomunikacijskem podjetju Si.mobil (danes A1 Slovenija) in se leta 2016 pridružil NLB Skupini, danes največji in najuspešnejši finančni skupini s sedežem na področju Jugovzhodne Evrope. Njegov pristop k delu, soustvarjanje nekaterih izjemnih oglaševalskih projektov, renesansa blagovne znamke NLB v šestih državah v zadnjih letih ter prispevek k delu in razvoju stroke verjetno še najbolj ponazori dejstvo, da je bilo oglaševanje zanj vselej pravzaprav bolj posledica kot glavni fokus njegovega dela. Andrej je namreč svoje ključne naloge videl predvsem v temeljitem poznavanju in razumevanju makroekonomskega, družbenega in političnega utripa ter aktualnih izzivov v družbi; ter takoj zatem v odstranjevanju rigidnosti korporativnega upravljanja, pretirane birokracije in previdnosti, ki so pogosto del vsakega večjega poslovnega sistema. Prepričan je, da je ob ustreznem razumevanju strateških izzivov in odpravljenih nepotrebnih ovirah, ki bi sicer jemale preveč energije in zaupanja strokovnjakom, s katerimi si obkrožen, odlična komunikacija zgolj neizogibna posledica.«

Ob imenovanju je Krajner povedal: »Roko na srce: na začetku študija si prav gotovo nisem predstavljal, da bom pristal v marketinških in komunikacijskih vodah – moja strast so namreč vedno bile bolj makroekonomske in politične teme. A me je že prvo, agencijsko delo pri raznovrstnih komunikacijskih projektih tako prevzelo, da je bila odločitev za nadaljevanje kariere v tej smeri povsem preprosta. Predvsem, ker je to delo mnogo več kot snovanje marketinških in oglaševalskih kampanj, grajenje javne podobe ali pa ustvarjanje zapomnljivih projektov. Je delo, ki zaobjema razumevanje časa in prostora, upoštevanje psihologije, poznavanje trendov in malodane že kar uvid v prihodnost. Je dinamično. Pusti sled in z družbeno odgovornimi projekti zares prispeva družbi. Izzivov in priložnosti pa ne zmanjka. Piko na i mu vsekakor dodajajo strokovna in močna ekipa, zadovoljstvo z ustvarjenimi projekti, in, ne nazadnje, tudi strokovne nagrade, kakršna je ta. Razumem jo kot priznanje najboljših in najbolj izkušenih strokovnjakov v državi za poznavanje in razumevanje marketinške panoge, za odlično sodelovanje s partnerji ter prepoznavanje in spodbujanje ustvarjalnosti, ne nazadnje pa tudi kot priznanje za trdo delo ekipe. In prav zato sem nanj še posebej ponosen.«

O nagradi in dosežkih ekipe NLB, ki so vodili do nje, boste lahko prebrali v intervjuju z Andrejem Krajnerjem, ki bo objavljen v tiskani izdaji MM-a konec aprila.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji