Petja Montañez zdaj na Mayer McCannu
Petja Montañez, dolgoletna umetniška direktorica v Publicisu, se je pridružila agenciji Mayer McCann. Del agencijske ekipe je postala tudi vodja projektov Špela Vuga.
Črt Piksi/arhiv MM
Petja Montañez, diplomantka ljubljanske Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO), v oglaševanju deluje že več kot dvajset let. Bila je umetniška direktorica v oglaševalskih agencijah Luna/TBWA, Studio Marketing/JWT v Sloveniji in na Hrvaškem ter Arih, od leta 2007 pa je bila del ekipe Publicis Slovenija. V agenciji Mayer McCann je prevzela mesto vodilne umetniške direktorice. Kot je lani povedala v osrednjem intervjuju za MM, v prostem času ustvarja svojo lastno blagovno znamko Artpump, pod katero snuje izvirne lastnoročne poslikave za superge in oblačila. Mednarodno nagrajena umetniška direktorica nam je takrat zaupala, da jo v življenju vodi moto be yourself, bodi samosvoj. Temu bo sledila tudi na svojem novem delovnem mestu; prepričana je namreč, da si lahko pri vsakem projektu drugačen, ker se svet spreminja in mu je treba slediti.
Agenciji Mayer McCann se je pridružila tudi vodja projektov Špela Vuga, ki je svojo karierno pot začela kot asistentka vodje digitalnih projektov v Httpoolu. Največ izkušenj je nabrala v agenciji Grey, kjer je vodila projekte nad in pod črto za lokalne in mednarodne naročnike. Med svoje največje uspehe šteje vodenje projekta »Lahkonočnice« A1 Slovenija, za katerega je agencija Grey med drugim prejela dva kanska leva.
Špela Vuga (levo) in Petja Montañez sta okrepili ekipo agencije Mayer McCann. (Foto: Matjaž Jambriško)