a
Aktualno

Oglaševalska osebnost leta je Aleš Muhič

Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, bo priznanje in stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost prejel na 32. SOF-u, ki bo 15. junija v Portorožu. V naslednji številki MM-a si boste lahko prebrali intervju z njim.

V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov ter tako sodeluje pri razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše v Sloveniji. Njegovo delo se odraža tudi s prejetimi domačimi in mednarodnimi nagradami.

O prejeti tituli je direktor trženja na Pro Plusu povedal: »Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner na slovenskem oglaševalskem trgu.«

Ob tej priložnosti smo za MM z Alešem Muhičem poklepetali o njegovi karierni poti, aktualnem delu in izzivih za prihodnost. V intervjuju, ki bo objavljen v junijski številki MM-a, ki izide konec maja, je dejal, da so na Pro Plusu ambiciozni in da kljub veliko dela neprestano iščejo nove priložnosti. »Ideje ne prihajajo vedno le z naše strani, a želimo biti v koraku s časom in premikati meje na slovenskem prostoru. Navdihujejo nas tudi oglaševalci in agencije in z njimi poganjamo kolesje naprej in učimo druge.«

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji