a
Aktualno

Oglaševalska osebnost leta je Aleš Muhič

Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, bo priznanje in stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost prejel na 32. SOF-u, ki bo 15. junija v Portorožu. V naslednji številki MM-a si boste lahko prebrali intervju z njim.

V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov ter tako sodeluje pri razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše v Sloveniji. Njegovo delo se odraža tudi s prejetimi domačimi in mednarodnimi nagradami.

O prejeti tituli je direktor trženja na Pro Plusu povedal: »Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner na slovenskem oglaševalskem trgu.«

Ob tej priložnosti smo za MM z Alešem Muhičem poklepetali o njegovi karierni poti, aktualnem delu in izzivih za prihodnost. V intervjuju, ki bo objavljen v junijski številki MM-a, ki izide konec maja, je dejal, da so na Pro Plusu ambiciozni in da kljub veliko dela neprestano iščejo nove priložnosti. »Ideje ne prihajajo vedno le z naše strani, a želimo biti v koraku s časom in premikati meje na slovenskem prostoru. Navdihujejo nas tudi oglaševalci in agencije in z njimi poganjamo kolesje naprej in učimo druge.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji