a
Aktualno

Oglaševalska osebnost leta je Aleš Muhič

Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, bo priznanje in stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost prejel na 32. SOF-u, ki bo 15. junija v Portorožu. V naslednji številki MM-a si boste lahko prebrali intervju z njim.

V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov ter tako sodeluje pri razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše v Sloveniji. Njegovo delo se odraža tudi s prejetimi domačimi in mednarodnimi nagradami.

O prejeti tituli je direktor trženja na Pro Plusu povedal: »Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner na slovenskem oglaševalskem trgu.«

Ob tej priložnosti smo za MM z Alešem Muhičem poklepetali o njegovi karierni poti, aktualnem delu in izzivih za prihodnost. V intervjuju, ki bo objavljen v junijski številki MM-a, ki izide konec maja, je dejal, da so na Pro Plusu ambiciozni in da kljub veliko dela neprestano iščejo nove priložnosti. »Ideje ne prihajajo vedno le z naše strani, a želimo biti v koraku s časom in premikati meje na slovenskem prostoru. Navdihujejo nas tudi oglaševalci in agencije in z njimi poganjamo kolesje naprej in učimo druge.«

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji