Netflix presegel mejnik 200 milijonov naročnikov
Na pretočno platformo Netflix se je v zadnjem četrtletju leta 2020 naročilo 8,5 milijona naročnikov. Kot glavni dejavnik za uspeh pri Netflixu poudarjajo odsotnost oglasov.
V »koronskem« letu 2020, zaradi katerega Hollywood prestaja precejšnjo krizo, je šlo Netflixu odlično. Zabeležili so 37 milijonov novih naročnikov oziroma 31-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2019, ko so dosegli 28 milijonov novih naročnikov. Skupaj jih imajo zdaj 204 milijone, tržno vrednost pa ocenjujejo na skoraj 222 milijard dolarjev oziroma 183 milijard evrov. V letu 2020 so uspeli povečati prihodke za 25 milijard dolarjev oziroma okrog 21 milijard evrov, kar je na medletni ravni za 24 odstotkov več.
Pri tem se sodeč po sporočilu za javnost ne nameravajo ustaviti. Napovedali so kar 70 novih filmov iz lastne produkcije. Številni ob tem zmajujejo z glavo, češ da je to nemogoče, ne da bi žrtvovali kakovost. Po pisanju portala The Drum naj bi namreč pet največjih svetovnih produkcijskih studiov v boljših časih (beri: kadar koli pred pandemijo) uspelo posneti do 90 filmov na leto. V pismu vlagateljem so se dotaknili tudi prihodnosti oziroma leta 2021, pa tudi tekmecev, kot so Discovery, Disney in WarnerMedia, o katerih sicer pišejo zelo spoštljivo.
»Naša strategija je preprosta. Če bomo nadaljevali z izboljšavami v dobro naših uporabnikov, smo lahko prva izbira v svetu pretočne zabave. Preteklo leto je dober dokaz tega pristopa. Disney+ je imel vrhunsko prvo leto (87 milijonov novih naročnikov!) in mi smo zabeležili najboljše leto za plačljive naročnine v naši zgodovini,« so zapisali.