bla
Aktualno

Netflix odprt za oglaševalce. Kaj sledi?

Po tem, ko je Netflix prvič po več kot desetletju rasti doživel padec rasti števila naročnikov, so se v podjetju odločili predrugačiti poslovni model in se odpreti za oglaševalce.

Prihodki prvega četrtletja 2022 (več o tem preberite TU) so padli in z Netflixa so sporočili, da bodo začeli preučevati možnosti, kako jih zopet povečati.

Prva rešitev je dvig naročnine za tiste uporabnike, ki lasten račun delijo s prijatelji (in teh ni malo; to potrjuje tudi raziskava Marketing magazina TU), druga rešitev, ki jo bodo uresničili pa je implementacija tehnologije oglaševanja. Ta poteza sicer obrača na glavo njihov dolgoletni odpor do oglasov, a padec je bil preveč boleč, da se tega odpora ne bi znebili. Slednjega pa niso znebili ljudje, vrednost delnic Netflixa je po novici o oglasih padla za skoraj tretjino.

»Tisti, ki poznajo Netflix, vedo, da sem bil proti oglaševanju in velik oboževalec preprostosti naročnine, a kot izvršni direktor moram biti večji oboževalc tistega, kar želijo potrošniki,« zapiše Reed Hastings v sporočilu za javnost.

Kako se bo spremenila naročnina na Netflixu?

Podjetje še ni razkrilo podrobnosti o tem, kako bo videti Netflix z oglasi in koliko bo ta možnost pocenila naročnino. Analitiki predvidevajo, da bodo storili podobno, kot drugi ponudniki pretočne vsebine. Platforma Hulu že dolgo ponuja obe možnosti - naročnina vsebin z oglasi znaša približno 7 dolarjev na mesec, brez njih pa 13 dolarjev. Naročnina HBO Max z oglasi stane uporabnika 10 dolarev, brez njih 15 dolarjev. Netflix torej ni edini, ki se spogleduje z oglaševalci; prejšnji mesec so te iste spremembe napovedali tudi na Disneyju – že letos bodo javnosti predstavili različico Disney+ (z oglasi), a podrobnosti načrta javno še niso objavili.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji