MM (pri)poroča: Vodič po SOF-u
V letu, ko so mnoge dogodke odpovedali ali prestavili, smo le dočakali 29. Slovenski oglaševalski festival, ki bo danes v Ljubljani. Rdeča nit dogodka je jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema.
SOF se bo začel s predstavitvijo top treh rešitev natečaja za mlade kreativce, nato pa bo čez dan na oder stopilo 25 govorcev. Med njimi bo tudi urednica MM Simona Kruhar Gaberšček, ki bo predstavila rezultate aktualnega B-reporta, lestvice največkrat nagrajenih oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev v državah nekdanje Jugoslavije.
Na vrhunec predavanj bodo obiskovalci morali počakati do konca – v popoldanskem delu bosta namreč nastopila Veronica McGregor, vodja večkrat nagrajene ekipe za digitalne novice in medije v Nasinem laboratoriju za reaktivni pogon v Kaliforniji, in Mark Adams, podpredsednik in vodja inovacij pri medijski družbi VICE Media v Londonu. Zanimivo pa bo zagotovo tudi predavanje Sandre Bold, globalne kreativne direktorice v agenciji Publicis Milano, ki se je včeraj že predstavila ožjemu krogu povabljencev slovenskega Publicisa.
Dan se bo končal z zaključno prireditvijo s podelitvijo nagrad, na kateri bodo znani prejemniki srebrnih, zlatih in velikih nagrad SOF, poleg tega bodo razglasili zmagovalni dvojec natečaja za mlada kreativca, podelili nagradi za oglaševalsko osebnost in oglaševalca leta 2019 ter seveda znamko leta 2020, agencijo leta 2020 in nagrado SOF SOF-a.