hitrice25
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

30. SOF: Agencija leta je Futura DDB, znamka leta pa Lesnina

Z velikima nagradama sta bili na letošnjem SOF-u nagrajeni kampanji »Dobrodošli doma«, ki jo je za Lesnino zasnovala Futura DDB, in »Logopedske pravljice«, ki jo je za A1 Slovenija ustvarila agencija SHIFT. Nagrada SOF SOF-a gre projektu Elan Voyager. Podelili so tudi nagrade za najboljši oglas tridesetletja – to je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

futura30

V Slovenijo letos štiri nagrade zlato pero

A1 Slovenija je dobitnik treh mednarodnih priznanj za komunikacijsko odličnost zlato pero (gold quill), eno pa prejmeta agenciji za organizacijo dogodkov Black Pony in FM.

zlato pero

Mercator kar 9-krat na zmagovalnem odru SOF-a

Na letošnjem SOF-u je Mercator prejel devet nagrad – 3 srebrne in 1 zlato nagrado za M sosesko, 1 srebrno in 3 zlate za Narezano po vašem okusu in zlato za Mali šef Slovenije. Projekte je Mercator zasnoval v sodelovanju s podjetjem Herman & partnerji. »Mercator je velika ekipa ljudi, ki se vsakodnevno trudi delati dobro. Prav vsak doprinese h končnemu rezultatu in zato smo vsi zelo ponosni ter veseli tudi zunanje potrditve preko nagrad, ki so dokaz, da razmišljamo in delamo v pravo smer. SOF je priznan festival, v tekmovalnem delu je bilo veliko odličnih del, zato je še toliko boljši občutek, ko so tudi naši projekti med nagrajenimi. Zdrava konkurenca nas drži budne in kreativne, kar je dobro za napredek na vseh področjih. Drugi namreč ne spijo, zato se moramo tudi mi spreminjati in biti inovator,« je ob prejemu nagrad povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator.

mercator, herman

Dvakrat nagrajeni Barcaffè

V razmeroma kratkem časovnem obdobju sta se zvrstili dve podelitvi priznanj, in sicer Trusted Brand in Superbrands. Barcaffè je prejemnik obeh priznanj – nagrado Trusted Brand je blagovna znamka prejela že 15. leto zapored (od samega začetka izbora v Sloveniji), Superbrands pa drugič.

barcaffe nagr

Novi veliki nagradi tudi za Elan

Tudi skupina Elan je v zadnjih dneh prejela dve pomembni nagradi, in sicer zlato priznanje gorenjske regije za inovacije, ki jo podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije ter nagrado Superbrand. »Nagrad smo izredno veseli. To je še dokaz več, da se uvrščamo med največje in najboljše,« je ob prejemu priznanj povedal Vinko Avguštin, direktor razvoja v Elanu.

elan nagr

SUPR – novost Telekoma Slovenije

Telekom Slovenije je 1. septembra 2021 predstavil novost na slovenskem trgu – SUPR mobilni paket, ki s svojo inovativnostjo, atraktivnostjo in nizko ceno odgovarja potrebam mladih po hitri in varni komunikaciji kjerkoli in kadarkoli. Posebnost paketa je, da se količina gigabajtov v njem vsak mesec povečuje, pridobljen gigajbajti pa mladim ostanejo za vedno. Paket v mesečno naročnino vključuje neomejene klice in sporočila ter 100 gigabajtov mobilnega interneta, ob tem pa nudi še možnost neomejenega interneta med vikendi SUPR Vikend) ali med tednom (SUPR Dan) za 1 evro.

supr3

Brezplačna uporaba tehnologije 5G za uporabnike A1 Slovenija

A1 Slovenija od srede dalje na območju Ljubljane, Maribora in Celja omogoča uporabo omrežja 5G. Vsem uporabnikom z ustreznimi telefoni bo tehnologija na voljo brez dodatne aktivacije in brezplačno. »Pokritje prvih treh mest je samo začetek razvoja omrežja 5G, s katerim bomo do konca naslednjega leta pokrili vsaj 60 odstotkov prebivalstva,« pravijo v A1 Slovenija.

5g2

Iz Žita prihaja nov kruh Drožnik

V Žitu so razvili nov izdelek: kruh Drožnik. »Izdelava kruha iz droži ni mačji kašelj, saj sama fermentacija droži traja več kot 30 ur, hkrati pa naši peki ročno zamesijo in oblikujejo slastne hlebčke. Želeli smo, da je izdelek zares vrhunski, zato smo uporabili samo lokalne sestavine, recept pa pridobili od največjih mojstric – naših gospodinj,« pravi Rok Cankar, direktor marketinga za pekarstvo v Žitu. Drožnik ima zaradi načina izdelave podaljšano svežino, je bolj obstojen in se ne drobi. Njegov okus je edinstven, saj je brez običajnega kislega priokusa droženih izdelkov. Posebnost tega kruha je tudi lažja prebavljivost. Po izboru potrošnikov je Drožnik najboljši z drožmi pripravljen kruh na slovenskem trgu.

droznik

Prihaja 24-urni Ikea festival o boljšem bivanju

16. septembra 2021 se bo na Ikeini spletni strani odvijal festival, ki slavi najboljše plati življenja doma. Obiskovalci bodo lahko pokukali v domove svetovno znanih glasbenikov, oblikovalcev in kuharjev, nekatere aktivnosti pa bodo potekale tudi v trgovini Ikea v Ljubljani. »Gre za nov koncept festivala, ki odpira vrata več kot 100 domov v več kot 50 državah po svetu ter navdihuje za boljše in bolj trajnostno bivanje doma, vzporedno pa podaja tudi praktične ideje za prenove,« pravijo v Ikei.

ikea fest

24 let Centra Vič

V petek in soboto je bilo v Centru Vič veselo, praznovali so namreč 24. rojstni dan. Ob tej priložnosti so pripravili pestro dogajanje, med drugim nagradne igre, kolo sreče z nagradami, obisk maskote Happy in številna presenečenja. Kot pravijo, Center Vič ni le mesto nakupov, pač pa destinacija zabave, druženj in lepih doživetij, zato se vedno znova trudijo razveseliti svoje obiskovalce.

center vic

Znani sta zmagovalki akcije Naj planinska koča 2021

Sedma sezona akcije Naj planinska koča je zaključena. Izmed 154 sodelujočih koč, od tega 27 visokogorskih planinskih postojank in 127 planinskih koč, so bralci Siol.net izbrali zmagovalki. Naziv naj planinska koča 2021 je pripadel Domu na Kofcah (1488 m), naj visokogorska planinska koča 2021 pa je postala Krekova koča na Ratitovcu (1642 m).

naj koca

Dr. Oetker spodbuja zeleno

Družba dr. Oetker želi trajnostno delovanje, h katerem so se zavezali z Listino o trajnostnem razvoju, spodbuditi tudi pri svojih kupcih. V ta namen so jih pozvali k sodelovanju v nagradnem natečaju »Green je in«, v katerem jih želijo spodbuditi k ustvarjalnim idejam in aktivnostim, s katerimi lahko vsak posameznik poskrbi za lepšo in predvsem bolj zeleno prihodnost za vse. 

oetker

Nagrada za serijo Območje brez signala

Hrvaška serija Območje brez signala, katere koproducent je tudi Voyo, je bila na festivalu serij Series Mania nagrajena z veliko nagrado za najboljšo serijo v programu International Panorama. Nagrajeno serijo, v kateri igrata tudi slovenska igralca Milena Zupančič in Marko Mandić, bomo že to jesen lahko spremljali na Voyo.

signal

V Evropo prihaja HBO MAX

26. oktobra 2021 v prve evropske države prihaja platforma HBO MAX, ki bo bo prvič na enem mestu ponudila širok izbor zabave mednarodne družine WarnerMedia, ki jo sestavljajo priljubljene znamke kot so Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network in Looney Tunes, hkrati pa ponuja nagrajene ameriške in mednarodne Max Original vsebine. Najprej bo na boljo uporabnikom iz nordijskih držav in Španije, predvidoma leta 2022 pa tudi Slovencem.

hbo max

Kmalu se bomo zbujali z Jutrom na Planetu

Jesen na Planet prinaša še eno novost, od 20. septembra 2021 se bomo namreč lahko zbujali z oddajo Jutro na Planetu, ki jo bosta vodila Suzana Kozel in Taiji Tokuhisa. »Oddaja bo polna raznolikih tem, zanimivih gostov, uporabnih nasvetov in vklopov v živo, ekipa pa se bo odpravila tudi v različne kotičke po Sloveniji in predstavljala manj znane lokalne junake in zgodbe,« pravijo na Planetu.

jutro planet

 

 

 

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji