kreativki
Aktualno

Mladi kreativki pripravljeni na »svetovno kreativnost na steroidih«

Sara Grmek in Lara Oset iz Agencije 101 sta s kreativno idejo »Vsak korak odšteje« prepričali žirijo in osvojili zmago na natečaju Mladi kreativci 2023.

Kot pravita, je bil brief Zavarovalnice Triglav zelo širok, na kratko pa je bil njegov cilj spremeniti navade mladih v (vsaj) eni od štirih kategorij: spodbujanje gibanja, prehranjevanje z zdravo in lokalno pridelano hrano, posluževanje trajnostne mobilnosti in omejevanje potrošništva. »Svojo idejo sva razvili preko uvida, da se nove navade oblikujejo skozi postopno učenje in ponavljanje določenega vedenja. Večja možnost, da se bo nova navada ustalila, pa je, če je nagrajena neposredno po dejanju. Prav tako sva pri rešitvi upoštevali tudi dejstvo, da 60 odstotkov mladih (nezdravo) hrano raje naroči na dom, kot da bi si zdrav obrok pripravili doma,« pravita.

Njuna ideja je preprosta – nagraditi korake mladih s popusti na zdravo hrano: »Zavarovalnica Triglav mladim ponudi inovativno rešitev Triglaw, znotraj aplikacije Wolt, ki jo mladi tako ali tako že uporabljajo. Vsakodnevni koraki so na Triglawu ključ do lokalno pridelane zdrave hrane, ki jo na trajnostni način in v trajnostni embalaži dostavi Wolt. Kampanjo pa sva podpisali s sloganom 'Vsak korak odšteje',« sta povedali za MM. Z rešitvijo sta tako »ubili tri muhe na en korak«, saj sta zdravo, lokalno pridelano hrano, ki je dostavljena s kolesom in v trajnostni embalaži, vpeljali kot nagrado za novo navado – gibanje.

Zmagovalki menita, da je žirijo verjetno najbolj prepričala izčiščenost ideje, ki je »obkljukala« glavni cilj briefa in bila hkrati zelo uporabna. Junija bosta za nagrado odpotovali na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, kjer se že veselita, da bosta »videli, začutili in zavohali svetovno kreativnost na steroidih«. Tam se bosta udeležili tekmovanja Mladi levi (Young Lions) v skupini digitalnih rešitev. Kot pravita, jima bo v navdih tudi uspeh Lucije Lepšina in Klemna Vodopivca, ki sta pred dvema letoma v Cannesu celo zmagala.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji