meta
Aktualno

Meta v ZDA vzpostavila plačljivo verzijo Facebooka in Instagrama

Meta je na Facebooku in Instagramu vzpostavila naročniško storitev, ki bo uporabnikom omogočala plačilo verifikacije (poznano kot modro kljukico), podobno kot ima Twitter.

Storitev bo stala okoli 12 evrov na mesec na spletu in 15 evrov na iOS-u ali Androidu (ki sta v lasti Googla). Uporabniki bodo pri tem uporabili osebno izkaznico, s katero bodo potrdili svoj račun, nato pa bodo imeli ob svojem imenu prikazano modro kljukico.

Twitter, Snapchat in Telegram imajo podobne plačljive naročniške storitve. Twitter Blue je bil javnosti predstavljen novembra, in sicer tik po tem, ko je Elon Musk kupil omrežje. Modro kljukico, ki so jo prej imele javne osebnosti in uradni profili, imajo po novem vsi, ki  plačajo naročniško storitev Twitter Blue. Takoj po tem je prišlo do porasta ljudi, ki so posnemali blagovne znamke in znane osebnosti, zato so to storitev začasno ustavili in nekaj tednov pozneje ponovno vzpostavili.

Marketinški strokovnjaki ugotavljajo, da je do porasta tovrstnih možnosti pri lastnikih družbenih omrežij prišlo predvsem zaradi upada prodaje oglaševanja in so se tako odločili za diverzifikacijo prihodkov.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji