meta
Aktualno

Meta v ZDA vzpostavila plačljivo verzijo Facebooka in Instagrama

Meta je na Facebooku in Instagramu vzpostavila naročniško storitev, ki bo uporabnikom omogočala plačilo verifikacije (poznano kot modro kljukico), podobno kot ima Twitter.

Storitev bo stala okoli 12 evrov na mesec na spletu in 15 evrov na iOS-u ali Androidu (ki sta v lasti Googla). Uporabniki bodo pri tem uporabili osebno izkaznico, s katero bodo potrdili svoj račun, nato pa bodo imeli ob svojem imenu prikazano modro kljukico.

Twitter, Snapchat in Telegram imajo podobne plačljive naročniške storitve. Twitter Blue je bil javnosti predstavljen novembra, in sicer tik po tem, ko je Elon Musk kupil omrežje. Modro kljukico, ki so jo prej imele javne osebnosti in uradni profili, imajo po novem vsi, ki  plačajo naročniško storitev Twitter Blue. Takoj po tem je prišlo do porasta ljudi, ki so posnemali blagovne znamke in znane osebnosti, zato so to storitev začasno ustavili in nekaj tednov pozneje ponovno vzpostavili.

Marketinški strokovnjaki ugotavljajo, da je do porasta tovrstnih možnosti pri lastnikih družbenih omrežij prišlo predvsem zaradi upada prodaje oglaševanja in so se tako odločili za diverzifikacijo prihodkov.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji