Kreativni in učinkoviti načini izstopanja so zdaj še pomembnejši
Skupina Ikono je z razširitvijo ponudbe in s postavitvijo spletne platforme nadgradila svoje delovanje.
Skupina Ikono, ki je na slovenskem trgu prisotna sedem let, je eden od redkih specialistov za celostne rešitve na področju visoko kakovostnih korporativnih in športnih oblačil in dodatkov. »Ponosni smo, da smo z blagovno znamko Ikono kot edini v Sloveniji razvili 360-stopinjski poslovni model, ki vključuje tako zasnovo, oblikovanje, razvoj in pripravo kot tudi izdelavo, distribucijo in trženje. Naša ponudba je popolnoma personalizirana in pripravljena po meri vsake stranke posebej,« pravi Aljoša Krošlin Grlj, direktor in ustanovitelj Ikono.
Nadgradnja marketinško-promocijske aktivnosti podjetij
Ikono združuje strokovnjake s področij modnega in industrijskega oblikovanja, tekstilnega inženirstva, komuniciranja in trženja. Sodelujejo z visokotehnološkimi proizvodnjami pretežno iz Evrope, kar omogoča lažji nadzor izdelave in hitrejšo distribucijo. »Naši izdelki in storitve so na voljo po konkurenčnih cenah, ki zagotavljajo njihovo kakovost in edinstvenost. Sodelujemo tako z velikimi korporacijami kot tudi manjšimi podjetji, za katere v skladu z njihovo celostno podobo oziroma celostno podobo njihove blagovne znamke razvijemo in izdelamo različna oblačila in dodatke, tudi zahtevna funkcionalna delovna oblačila. Tako pomagamo nadgraditi marketinško-promocijske aktivnosti podjetij pri izpostavitvi njihovih storitev in izdelkov na trgu,« je za MM povedal Aljoša Krošlin Grlj.
Vedno večje zavedanje o pomenu trajnostno naravnanih izdelkov
Kot pravi, so se prav izstopajoča personalizirana korporativna in delovna oblačila izkazala za stroškovno ugoden in učinkovit način trženja storitev in izdelkov, ki pripomorejo k izboljšanju korporativne identitete in dvigu prepoznavnosti na trgu. »Prav kreativni in učinkoviti načini izstopanja bodo še kako pomembni pri nagovarjanju ciljnih skupin zdaj, v času ponovnega zagona gospodarstva, in večanju potenciala marketinških strategij. Kakovostni izdelki so tudi odgovor na vedno večje zavedanje o pomenu trajnostno naravnanih izdelkov tako za okolje kot tudi podjetje in potrošnika.«
Vstopili v svet maloprodaje
V okviru blagovne znamke so poleg osnovnega dela, to je nudenja celotnega procesa izdelave korporativnih športnih in življenjskostilnih oblačil, imeli precej načrtov. Lotili so se nadgradnje s ponudbo zahtevnejših delovnih oblačil, hkrati pa razvijali nove stebre poslovanja, ki se medsebojno dopolnjujejo in nadgrajujejo. »Glede na to, da za podjetje Elan razvijamo in izdelujemo kolekcije športnih oblačil, je bil logičen naslednji korak odprtje Elanovih pop-up prodajaln v različnih trgovskih centrih. S tem smo se podali v svet maloprodaje, kar smo še nadgradili s prevzemom prodajaln v Ljubljani in Portorožu z blagovnima znamkama Rifle in Najpapijri. Načrtovali smo tudi odprtje pop-up prodajaln po Sloveniji, v katerih bi nudili ti dve prepoznavni blagovni znamki. To bi bil nekakšen test za nadaljnje poslovanje z njima, saj smo stebru maloprodaje želeli dodati še steber distribucije in revitalizacije znamk, še prav posebej znamke Rifle. Žal so nam načrte porušili ukrepi za zajezitev novega koronavirusa in posledično smo se odločili, da naredimo ključen korak naprej šele v drugi polovici leta, ko bo tudi na tržišču veliko jasna celotna slika,« pripoveduje Krošlin Grlj.
Razmišljajo tudi o tujini
Kljub temu v težkem obdobju, ki je za njimi, niso počivali. Namesto fizičnih so vzpostavili spletno prodajalno etiketashop.com, ki jo nameravajo v nekaj mesecih razširiti na celotno regijo. V njej bodo ponudili tudi izdelke drugih blagovnih znamk, vendar pravijo, da je za zdaj še prezgodaj govoriti o tem. »Nastala nepričakovana situacija nas je spodbudila k pospešitvi nadgradnje spletne prodaje v regijsko vsekanalno platformo, ki bo povezovala spletno, pop-up in klasične trgovine ter družbene medije v enotno platformo, podprto z naprednimi marketinškimi orodji avtomatizacije. Svojo ponudbo nameravamo razširiti še z nekaj novimi blagovnimi znamkami, ki veljajo za pravi hit v tako imenovanem segmentu 'urban outdoora'. Če bo šlo vse po sreči, bomo pop-up trgovine z izdelki legendarne blagovne znamke Rifle aktivirali v drugi polovici leta. Hkrati smo poskrbeli še za novo celostno podobo naše blagovne znamke, saj si želimo, da bi bila še bolj vidna in prepoznavna. To se bo odražalo tudi na prenovljeni spletni strani ikono.si,« pripoveduje sogovornik. Kot dodaja, da gredo v nove čase z razširjeno ponudbo in še bolj dodelano marketinško komunikacijo, s katero bodo nagovarjali tudi nove stranke, predvsem zunaj meja Slovenije.