gabrijan
Aktualno

Kreativni direktor leta je Zoran Gabrijan

Ena od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij je »Dobrodošli doma«, ki so jo za Lesnino zasnovali v Futuri DDB, Zoran Gabrijan pa je po njeni zaslugi postal kreativni direktor leta po izboru MM-a.

Zorana Gabrijana smo sicer podrobneje predstavili že v osrednjem intervjuju v Marketing magazinu #479, kjer smo že konec aprila napovedali, da bo Lesninina oglaševalska akcija letos osvajala nagrade kot za stavo.

Kreativni direktor v agenciji Futura DDB in avtor oglaševalske akcije »Dobrodošli doma«, pravi, da se je pri ustvarjanju kampanje vse nekako 'poklopilo': »Osnova oglaševalske akcije je bil jasen brif: konkurenca prihaja – potrebujemo odziv. Prijazen in simpatičen odziv. Ideje so se zelo hitro oblikovale in vedeli smo, tako naročnik kot mi, da je kampanja, vsaj idejno, zelo vroča,« se spominja trenutkov, ko je bila akcija šele v obliki idej v glavah snovalcev. Dodaja, da ne more reči, da so pričakovali tako neverjeten odziv, so pa upali nanj. »Seveda je ideja zelo odvisna od izvedbe in tudi ta je bila vrhunska. Ne smemo pa pozabiti še ene, zelo pomembne komponente: 'tajminga'. To dokazuje, kako pomembno je sodelovanje med oddelki v agenciji in komunikacija z naročnikom,« je prepričan Zoran Gabrijan, ki je na vprašanje, kako se počuti kot kreativni direktor leta, odgovoril kratko in jedrnato: »Super! Pomeni, da na Futuri delamo dobro in da znamo poskrbeti za naše naročnike!«

lesnina sof

Naziv kreativnega direktorja pri Marketing magazinu podeljujemo tradicionalno, in sicer na podlagi nagrad, podeljenih na SOF-u. Skupno je Zoran Gabrijan prejel 90 točk, po zaslugi oglaševalske akcije »Dobrodošli doma«, ki je na 30. SOF-u poleg velike nagrade prejela še šest zlatih in dve srebrni. V ožjem izboru je bilo sicer 40 kreativnih direktorjev; na 2. mesto se je uvrstil Luka Bajs (SHIFT) z 81 točkami, na tretje pa Medeja Kraševec (Luna \TBWA), ki je zbrala 60 točk.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji