Kitkatov slogan si zasluži odmor
Blagovna znamka čokoladic Kitkat, ki v svojih oglasnih akcijah ljudi nagovarja, naj si privoščijo odmor, praznuje 85. rojstni dan. Ob tej priložnosti so se odločili, da bodo odmor privoščili svojemu slavnemu sloganu.
Slogan »Privoščite si odmor, privoščite si Kitkat« (»Have a break, have a Kitkat«), je eden tistih, ki jih pozna skoraj ves svet. Zdaj ga bodo za deset dni zamenjali z novim, pri tem pa v globalni oglaševalski akciji k sodelovanju vabijo ljubitelje Kitkata z vsega sveta. Akcijo so zasnovali z newyorško agencijo Wunderman Thompson, aktivna pa bo predvsem na družbenih omrežjih. Tam lahko pod ključnikom #AbreakForHaveABreak uporabniki družbenih omrežij predlagajo svojo različico slogana, najboljši med njimi pa bo prejel nagrado – 85-urni »odmor« v luksuznem hotelu za dve osebi. Zmagovalca bo pomagal izbrati Jeremy Bullmore, legendarni kreativec, ki se je agenciji J. Walter Thompson London pridružil leta 1954, tri leta preden je nastal legendarni slogan.ž
»Po desetih dneh se bo stari slogan vrnil v prenovljeni različici in še močnejši kot prej,« pravijo pri Kitkatu. »Počaščen sem, da lahko delam za tako ikonično znamko, kot je Kitkat, ki je znana po tem, da je zgodovina njihovih oglasov ena od najbolj zanimivih. Čeprav si slavni slogan po vseh teh letih zasluži odmor, si mi odmora ne bomo privoščili, dokler ne bomo prepričani, da bo naslednjih 85 let Kitkata prav tako zanimivih, kot je bilo prvih 85,« pa je ob tej priložnosti povedal Bas Korsten, globalni vodja kreativcev v agenciji Wunderman Thompson.