z
Aktualno

Kdo so slovenski predstavniki v mednarodni Effie® Europe žiriji

Tudi v letošnji Effie Awards Europe žiriji, ki šteje kar 180 članov iz 24 evropskih držav, bo sodelovalo sedem slovenskih strokovnjakov.

Žirija Effie Awards Europe 2024 bo delovala pod vodstvom Harrisona Steinharta, globalnega direktorja strategije v DDB Paris in Ive Bennefeld-Stepanic, podpredsednice za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International.

Slovenska oglaševalska zbornica je kot organizator Effie Slovenija vključena v mednarodno skupino Effie partnerjev, tako na svetovni (Effie Worldwide) kot tudi mednarodni (Effie Europe) ravni, zato vsako leto v mednarodne žirije programov Effie Awards Europe in Global Best of the Best nominira slovenske strokovnjake, ki izkazujejo predanost marketinški učinkovitosti.

Drugostopenjska Multi Market/Positive change žirija

Aleš Muhič, direktor trženja, Pro Plus.

Prvostopenjska Best of Europe žirija

Uroš Goričan, kreativni direktor in partner v Dobre zgodbe;

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju;

Janko Hočevar, ustanovitelj in direktor, Aragon;

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA.

Drugostopenjska Best of Europe žirija:

Jure Bohinc, direktor marketinga v A1;

Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas.

z

Člani žirije bodo dela ocenjevali z vidika štirih ključnih atributov: strateški izziv, kreativna strategija, izvedba ideje in učinkovitost. Prvostopenjsko žiriranje bo potekalo med 20. septembra 2024 in 4. oktobra 2024, drugostopenjsko pa med 21. in 24. oktobrom 2024. Slavnostna podelitev nagrad Effie Europe bo potekala 11. decembra 2024 v Bruslju.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji