Get Interactive
Aktualno

Kako znotraj uredniških vsebin do prodajnih učinkov?

Medtem ko je velik del oglaševalcev v času korona krize ohranil oglaševanje v družbenih medijih, saj je bil velik poudarek na prodaji in hitro vidnih prodajnih rezultatih, se je treba zavedati tudi slabosti, ki jih imajo v primerjavi s »klasičnimi« mediji

Glavna slabost je vsekakor pogosto vprašljiva kakovost večinoma uporabniško ustvarjenih vsebin. Vsi dobro poznamo lažne novice in kako hitro se širijo preko družbenih medijev. Od tu do zaupanja v okolje in s tem povezane blagovne znamke, ki se tam pojavljajo, sledi še dolga pot.

Get Interactive je v času krize s tehnološkim partnerjem Teads predstavil novo oglaševalsko rešitev, in sicer Teads True visits. Tudi ta podobno kot t. i. »inread social« oglaševanje oglasne kreative umešča v premijsko okolje oziroma med uredniške vsebine slovenskih medijev. Oglasi so s tem torej umeščeni v okolje, ki ima med bralci v primerjavi z okoljem digitalnega duopola (torej Googla in Facebooka) večjo stopnjo verodostojnosti in zaupanja.

»Teadsova tehnologija umetne inteligence omogoča napredne zmogljivosti optimizacije kampanj in s tem natančne možnosti ciljanja ter posledično pridobivanje kakovostnega prometa. Zagotovljeno je varno okolje za blagovno znamko, hkrati pa oglaševalec še vedno lahko dosega cilje, ki so predvsem konverzijske narave,« so z razvojem nove rešitve zadovoljni v agenciji.

Get Interactive

V agenciji poleg doseganja konverzij in kakovostnega obiska na strani kot glavne prednosti izpostavljajo še dejstvi, da oglaševalec plačuje le edinstvene klike (ang. uCPC oziroma unique cost per click), s čimer se izogne podvojenim klikom. Teadsova tehnologija strojnega učenja (machine learning) ob tem omogoča naprednejše optimizacijo in s tem kakovostnejši promet oziroma občinstvo.

Prilagoditev ponudbe za mobilno platformo

»Vsako ponudbo preko lastne mreže medijev prerazporedimo glede na aktualne dejavnosti in v smiselne sklope z namenom bolj ciljane komunikacije na spletu,« pojasnjujejo v agenciji. S tega vidika pri Get Interactive še posebej izpostavljajo pomembnost prilagoditve oglasov. V času krize se je kar nekaj oglaševalcev poslužilo tovrstne hitre rešitve ter razširitve na slovenske medije.

Pri tem predstavljamo nekaj primerov oglaševalcev, ki so se v tem času poslužili tovrstne napredne rešitve: dnevne sobe, pijača, sodobni dizajn, kozmetika in vrtno pohištvo. Prilagoditev oglasa mobilni platformi, kot smo v MM-u že večkrat poročali, je namreč še vedno v velikem porastu. Poleg carousel kreative produkt »Teads True Visits« omogoča tudi kreativo statične slike s krajšim besedilom in CTA-jem, kot je bilo prikazano v primerih zgoraj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji