power
Aktualno

Kako organizirati dogodke, ki »zažigajo«?

V okviru založniške dejavnosti agencije Toleranca marketing je konec maja 2021 izšla knjiga Power to the Meetings, ki jo je napisal Gorazd Čad.

Gorazd Čad, ki zadnjih petnajst let vodi lastno agencijo Toleranca marketing, kjer z ekipo kreativcev ustvarja dogodke, poleg tega pa je tudi urednik revije Kongres, se je organizaciji dogodkov zapisal pred več kot četrt stoletja. V knjigi Power to the Meetings je strnil svoje izkušnje in strokovna priporočila za organizatorje dogodkov in predstavil svoj pogled na svet, s katerim so dogodki neposredno povezani. V njej ne pokriva le osnov in se opira na najnovejše raziskave, temveč kaže tudi, katere spremembe in trendi bodo oblikovali panogo in s kakšnim učinkom. Avtor knjigo opisuje kot zakladnico znanja o vseh zadevah v zvezi z dogodki in obvezno branje za vsakogar v marketingu in komunikacijah.

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji