hit produkt 2020
Aktualno

HIT produkt 2020 so bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam

V peti sezoni projekta Štartaj Slovenija so podjetniki na Sparovih policah predstavili 29 izdelkov. Le ena podjetniška ekipa pa si je prislužila naziv HIT produkt 2020 – to so bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam, ki jih ustvarjata Uroš in Valentina Kavčič.

Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija, je ob razglasitvi zmagovalcev povedal, da je bil (kot vsa leta do zdaj) na koncu odločilen glas Sparovih kupcev. »Letošnja zmagovalca sta navajena trdega dela in premagovanja ovir. Že od samega začetka se njuna blagovna znamka razvija, raste, predvsem pa posluša kupce in njihove potrebe. Tudi v negotovih in zahtevnih časih trgu predstavlja novosti, prestopa meje in optimistično gleda v prihodnost.«

Z njim se strinja tudi Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupine Formitas, ki pravi, da jo veseli, »da smo se slovenski kupci odločili tudi, ali pa še bolj, v težkih časih podpreti domače, slovenske podjetnike. Zdi se, da stavek 'sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse' postaja vedno bolj aktualen.«

Vse na eni polici

Vseh 29 izdelkov ostaja v izbranih trgovinah Spar in na posebnem prodajnem mestu v 13-ih trgovinah Interspar, kjer je do danes na enem mestu zbranih že več kot 170 izdelkov slovenskih podjetnikov. Junija so predstavili prvo tovrstno prodajno mesto v Sloveniji, ki namenja poseben prostor slovenskim izdelkom ter izpostavlja njihov pomen in inovativnost. To bo še naprej poseben prostor za naravne, lokalne, ekološke in trajnostno naravnane izdelke slovenskih podjetnikov. Pomen skupne police izdelkov Štartaj Slovenija je izpostavil tudi Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus: »Junija je Spar na enem mestu predstavil izdelke 27-ih podjetniških ekip na skupnem prodajnem mestu, k soustvarjanju letošnje ponudbe pa smo s partnerji povabili 9 od njih. Želeli smo pokazati, da ne gre za enkratni projekt, ampak za nenehno rast podjetnikov Štartaj Slovenija, ki se razvijajo in odpirajo nova delovna mesta.«

Partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in Formitas, so ob zaključku sezone povedali, da so veseli, da so podjetnike letos še dodatno podprli in jim vsaj malo olajšali negotove čase. To nameravajo početi tudi v prihodnje, saj so prijave za novo sezono, ki se začne naslednjo jesen, že odprte.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji