hit produkt 2020
Aktualno

HIT produkt 2020 so bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam

V peti sezoni projekta Štartaj Slovenija so podjetniki na Sparovih policah predstavili 29 izdelkov. Le ena podjetniška ekipa pa si je prislužila naziv HIT produkt 2020 – to so bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam, ki jih ustvarjata Uroš in Valentina Kavčič.

Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija, je ob razglasitvi zmagovalcev povedal, da je bil (kot vsa leta do zdaj) na koncu odločilen glas Sparovih kupcev. »Letošnja zmagovalca sta navajena trdega dela in premagovanja ovir. Že od samega začetka se njuna blagovna znamka razvija, raste, predvsem pa posluša kupce in njihove potrebe. Tudi v negotovih in zahtevnih časih trgu predstavlja novosti, prestopa meje in optimistično gleda v prihodnost.«

Z njim se strinja tudi Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupine Formitas, ki pravi, da jo veseli, »da smo se slovenski kupci odločili tudi, ali pa še bolj, v težkih časih podpreti domače, slovenske podjetnike. Zdi se, da stavek 'sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse' postaja vedno bolj aktualen.«

Vse na eni polici

Vseh 29 izdelkov ostaja v izbranih trgovinah Spar in na posebnem prodajnem mestu v 13-ih trgovinah Interspar, kjer je do danes na enem mestu zbranih že več kot 170 izdelkov slovenskih podjetnikov. Junija so predstavili prvo tovrstno prodajno mesto v Sloveniji, ki namenja poseben prostor slovenskim izdelkom ter izpostavlja njihov pomen in inovativnost. To bo še naprej poseben prostor za naravne, lokalne, ekološke in trajnostno naravnane izdelke slovenskih podjetnikov. Pomen skupne police izdelkov Štartaj Slovenija je izpostavil tudi Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus: »Junija je Spar na enem mestu predstavil izdelke 27-ih podjetniških ekip na skupnem prodajnem mestu, k soustvarjanju letošnje ponudbe pa smo s partnerji povabili 9 od njih. Želeli smo pokazati, da ne gre za enkratni projekt, ampak za nenehno rast podjetnikov Štartaj Slovenija, ki se razvijajo in odpirajo nova delovna mesta.«

Partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in Formitas, so ob zaključku sezone povedali, da so veseli, da so podjetnike letos še dodatno podprli in jim vsaj malo olajšali negotove čase. To nameravajo početi tudi v prihodnje, saj so prijave za novo sezono, ki se začne naslednjo jesen, že odprte.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji